  • Data: 2013-08-07 13:49:07
    Temat: Re: lamerskie pytanie o rootowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"J.F." 1jmswlf3e30s4$.1qumbxewyg1ir$....@4...net
    > Co to jest w7S i gdzie piszesz ?
    >Windows 7 starter -- w netbooku z atomowym napedem.

    >Gdzie piszę? W mieszkaniu. ;)
    >() Total Commander ma okienko do wpisywania poleceń
    >() Uruchom umozliwia wpisywanie poleceń

    No tak, w wersji 32bit jest w windows\system32\command.com
    w 64-bit juz go nie ma, jest tylko cmd.exe

    i przedstawia sie
    Microsoft(R) Windows DOS
    (C)Copyright Microsoft Corp 1990-2001.

    Co ciekawe, nie pokazuje sie liscie procesow, uruchamia sie przez
    conhost.exe

    >Jest także pod Totalnym Tryb MSDOS.

    jest, ale jakis inny niz ten spod windowsa.
    Przynajmnie dla W64 bit i TC 7.50.

    J.