  • Data: 2009-06-24 08:29:41
    Temat: Re: lamerskie? pytanie
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h1sl3s$teh$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak, to wskaźnik przepalenia.

    > Mi w D60 też nie udało się tego wyłączyć.
    >
    > wer

    Dziękuję.

    A co do wspaniałomyślnych innych "fachowców" - nie każdy ma instrukcje, a
    Google jak bym nie precyzował zapytania - nic mi nie wygooglało:-(

    Tak mi sie wydaje jakby Ci co nieco lizna tematu - tylko czekają aby
    "pouczyć" początkujących. Żałosne, ale typowe - wystarczyło napasać jeden
    wyraz no ale lepiej pokazać swoją "wyższość".

    pozdrawiam

    Marcin