  • Data: 2009-06-24 09:44:20
    Temat: Re: lamerskie? pytanie
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h1sr3h$ofs$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Googlales? czyzby?
    >
    > "nikon d60 instrukcja" - 30 sekund, wynik:
    > http://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/detai
    l/a_id/23815

    > Albo, jak wolisz, ze stron Nikon Polska, po rejestracji.

    > Nie pograzaj sie bardziej.
    >
    > Zadales pytanie, na ktore mogles odpowiedziec sobie sam
    > w czasie krotszym, niz oczekiwanie az ktos tu sie zlituje.
    > Dostales za to, zlosliwie i cynicznie, po lapkach.
    >
    > Nie ma co sie lamac, nastepnym razem bedzie lepiej.
    >
    > pozdrawiam,
    > Vituniu.

    Rapidshare mam zablokowane:-( a inne linki nie zawsze działają... co nie
    zmienia faktu, ze wpisywałem w Google inne zapytania niż instrukcja
    (i tutaj mogę sie pokajać).
    a co do reszty tematu - nadal podtrzymuje zdanie ze wystarczyło napisać
    "TAK", nie każdy musi być omnibusem.
    pozdrawiam
    Marcin
    p.s. nie łamie sie ;-)