eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[laickie] Olej silnikowy - czy taki jak samochodowy? Ładowanie akumulatora › Re: [laickie] Olej silnikowy - czy taki jak samochodowy? Ładowanie akumulatora
  • Data: 2009-05-11 20:10:23
    Temat: Re: [laickie] Olej silnikowy - czy taki jak samochodowy? Ładowanie akumulatora
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-11 19:08:50 +0200, "Ferson" <Ferson
    please.send.to.abuse@polspam.info.invalid> said:

    > Ja ostatnio jak kupowałem to do puszki wyszło ok 150 a do motocykla 250 za
    > 4l

    Akurat byłem dzień po dniu w Larssonie i jakimś markecie i w obu
    patrzyłem na ceny - półsyntetyki: motocyklowy za 4 litry circa 130-150
    zł (Valvoline, Bel-Ray, Motul), samochodowy 120-160 zł (sprawdzałem
    tylko coś mi mówiące brandy, w stylu Castrol, Mobil, Shell, siakoś do
    Lotosa i tym podobnych nie mam zaufania). Syntetyki - motocyklowe:
    180-200 zł (marki jw), samochdowe 170-200 zł. To było tylko szybkie
    rozeznanie po półkach, bez sięgania do netu, może nawet przy kosztach
    wysyłki da się taniej, ale cosik mi wygląda, że czasy wyraźnych różnic
    w cenach odeszły do przeszłości. Tak więc z lenistwa znów zalałem
    motocyklowy, mimo że nie jestem olejowym fetyszystą ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco