  • Data: 2013-07-14 17:14:04
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jarosław,

    Sunday, July 14, 2013, 5:04:07 PM, you wrote:

    [...]

    > Zwariować? A w czym to przeszkadzało, jeśli się miało jeden telefon?

    Choćby w tym, że chcąc mieć zapasową ładowarkę w pracy musiałeś
    dokupić za każdym razem nową do kolejnego telefonu. Nie wiem jak Ty
    ale ja od 1996 roku już "trochę" tych telefonów miałem. I samych
    ładowarek do Nokii mam 3 z różnymi wtykami.

    Od czasu smartfonów nie muszę się zastanawiać, czy kabelek, po który
    sięgam będzie pasował do telefony, który aktualnie chcę ładować. Bez
    względu na to, czy to jeden z moich telefonów, telefon żony, telefon
    syna (jak akurat przyleci odwiedzić) czy kolegi, który przyszedł
    pooglądać ze mną F1.

    Unifikacja mnie naprawdę ucieszyła. Pomimo tego, że niekoniecznie
    uważam uUSB za najrewelacyjniejszy pomysł - przydałoby się coś z
    mocniejszymi stykami, na większy prąd. I jeszcze w żadnym urządzeniu
    gniazdo mi się nie popsuło. W dwóch ładowarkach skutecznie rozdeptałem
    wtyczki, z czego jedną dało się posklejać. Obie Samsunga.

    --
    Best regards,
    RoMan