  • Data: 2013-07-14 17:12:52
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 Jul 2013 15:04:07 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > To trzeba zakazywać?

    Widac trzeba, bo inaczej to nie ma sensu.

    > W Japonii nie sprzedaje się większości modeli
    > toyot, jakie widać na naszych drogach. A już takich z kierownicą
    > po lewej stronie, to w zasadzie wcale.

    A u nas trzeba zabraniac rejestracji. Bo stare uzywane w Anglii bardzo
    tanie.

    > Mam Nokię zrobioną w Chinach. Chyba w roku 2001.

    Hm, Nokia w Chinach, troche inna para kaloszy.
    Ale co - myslisz ze zakaz _produkcji_ by pomogl ?

    > Zwariować? A w czym to przeszkadzało, jeśli się miało jeden telefon?

    Ladowarka do nokii ? Ale z cienkim bolcem, grubym, innym ?

    Poza tym jeden prywatny jeden sluzbowy, sluchawka BT,
    ladowarki w pracy, w domu, w samochodzie ...

    J.