  • Data: 2013-07-14 19:20:20
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Widac trzeba, bo inaczej to nie ma sensu.

    A w zakazywaniu jest sens? Tak w Chinach, jak i w Europie można kupć
    iPhone, który jest ładowany w zakazany sposób.

    > A u nas trzeba zabraniac rejestracji. Bo stare uzywane w Anglii bardzo
    > tanie.

    Samochody z kierownica po prawej stronie rejestrowane są na przykład
    w USA. Bardzo wygodne choćby dla listonoszy. Zakazać?

    > Hm, Nokia w Chinach, troche inna para kaloszy.

    Kalosze robili tylko u siebie, w Finlandii.

    > Ale co - myslisz ze zakaz _produkcji_ by pomogl ?

    Zakazy produkcji rzadko pomagają.

    > Ladowarka do nokii ? Ale z cienkim bolcem, grubym, innym ?
    >
    > Poza tym jeden prywatny jeden sluzbowy, sluchawka BT,
    > ladowarki w pracy, w domu, w samochodzie ...

    Nigdy się nie mogłem nadziwić, co za pacany wymyślają te wszystkie złącza
    do telefonów. Takie fikuśne, z różnymi dziwnymi zaczepami. To musi być
    sprawa ambicji -- każdy chce się jakoś wyróżnić. Tylko dlaczego w tak
    głupi sposób? Chyba jedynie Nokia zawsze stosowała coś normalnego. Jasne,
    że dobrze by było mieć jednolity system. Najlepiej złącze magnetyczne.
    A jeśli nie, to wtyczkę zgodną z logiką. Ale wtedy by było, że "znów ta
    Nokia" -- więc wybrali jakieś dziwactwo nijak nie pasujące do przeznaczenia.

    --
    Jarek