  • Data: 2013-07-15 14:57:26
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest 15 Jul 2013 12:23:08 GMT, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Czy to taki duży wysiłek przeczytać co inni mają do powiedzenia,
    > postarać się zrozumieć, a dopiero wtedy pisać swoje? Widzę, że to
    > już kolejna osoba z tym problemem.

    Przecież to był żart, obiecuję, że się już nie powtórzy *g*. Wiem, że
    poniedziałek, ale trochę więcej luzu (oby tylko nie na złączu) nie
    zaszkodzi.

    > To nie 'pula podłączeń' jest tu istotna. Najważniejsza jest ergonomia,
    > a jak ktoś woli używać prostych słów -- wygoda.

    Można sobie wyobrazić lepszą, ale też stwierdzenie, że złącze micro
    nadaje się wyłącznie do sporadycznego użytku jest przesadą.

    > kolejności. Trwałość wyznaczona w warunkach laboratoryjnych, co ma luźny
    > związkiem z rzeczywistością, to już w ogóle odlot

    Daje jednak ogólne pojęcie o trwałości. Różnica między 1500 podłączeń
    dla USB typ A, a 10000 dla Micro-USB jest widoczna w codziennym
    użytkowaniu.

    > (nie każdy ma ochotę
    > darzyć swojego smartfona takim szacunkiem, by z wielkim nabożeństwem
    > wtykać mu codziennie kabelek w dziurkę, mając przy tym baczenie która
    > strona wtyczki jest która).

    Nie każdy.

    k.

    PS Z mojej strony EOT, bo robi się nerwowo. A nie mam ochoty ginąć za
    USB. :>
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D