  • Data: 2013-05-30 16:31:12
    Temat: Re: ładowarka do ogniw 18650
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan ToMasz potrzebuje na szybko naładować nowe, nieznanej pojemności
    ogniwa 18650:

    > Tak sobie myślę czy do tego celu mógłbym zastosować stary telefon
    > komórkowy? tzn rozdłubać baterie i plecki, wyprowadzić dwa kabelki,
    > podłączyć do ogniwa 18650 i ładować "telefon" zwykłą ładowarką?
    > Uda mi się taka przeróbka czy to co chce zrobić nie zadziała?

    Nie wiem czy zadziała, ale jak jakieś ABW (albo nadgorliwy dzielnicowy)
    zobaczy taki telefon z kabelkami wychodzącymi z rozdłubanych plecków,
    to w ciągu 48 godzim może być trudno wytłumaczyc o co chodzi.

    Jarek

    --
    rewolwer, dynamit
    znów obsesja czysta