  • 21. Data: 2013-05-07 23:34:47
    Temat: Re: ladowarka USB
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > okazję
    >
    > Zapomniałeś napisac, że normalne tylko pod windows i to też ma swoje
    > fanaberie. Wszystkie telefony jakie miałem, pod linuxem i osx po
    > włączeniu do usb zaczynają ładować od razu BEZ żadnego "sterownika",
    > przecież prąd jaki potrzebują podaja w deskryptorze i jeśli host wyda to
    > nie ma nic na przeciw aby się nie ładowały.

    Pod linuxem tylko jeden telefon używałem i to w roli modemu do internetu
    więc nie wnikałem w funkcję ładowania (bynajmniej ładował), przypuszczam
    że linux każde urządzenie które się zgłosi prawidłowo uznaje za
    zainstalowane i pozwala ładować.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 22. Data: 2013-05-17 10:03:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    e.net...
    Dnia Mon, 06 May 2013 21:40:25 +0100, AlexY napisał(a):
    >tym niemniej kilka telefonow ladowalem z tej ladowarki i dopiero ten
    >samsung odmowil.
    >Zwarcie linii pomoglo. W oryginale obie linie byly podpiete do +
    >(przez dzielniki 513/753), ktore zostawilem.

    No i nie jest dobrze - po zwarciu linii samsung sie laduje, za to
    stary SE k550 przestal.

    J.

  • 23. Data: 2013-05-20 01:37:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 May 2013 10:03:12 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No i nie jest dobrze - po zwarciu linii samsung sie laduje, za to
    > stary SE k550 przestal.

    A se k550 ma gniazdo microusb i ładowanie przez nie? :)

    --
    Marek

  • 24. Data: 2013-05-20 16:09:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Fri, 17 May 2013 10:03:12 +0200, "J.F"
    >A se k550 ma gniazdo microusb i ładowanie przez nie? :)

    Nie, ma gniazdo ... fastport sie to chyba nazywa, wszystko tam jest,
    ladowarka, USB, audio.
    Ale ladowarka i zasilanie USB z tych samych pinow leci, i jak linie
    danych sa niepodlaczone, to sie ladnie laduje.

    A jak zwarte, niespodzianka ... nie chce, pyta w jakim trybie sie
    wlaczyc.

    J.

  • 25. Data: 2013-05-20 19:03:39
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-05-20 16:09, J.F pisze:
> [...]
    > danych sa niepodlaczone, to sie ladnie laduje.
    >
    > A jak zwarte, niespodzianka ... nie chce, pyta w jakim trybie sie wlaczyc.

    k750i przez kabel synchronizacji ładuje się tylko wówczas, gdy w
    systemie jest zainstalowany sterownik. W przeciwnym wypadku mimo
    animacji bateryjki nie ładuje w ogóle. Ładowarki sieciowa i samochodowa
    korzystają z innych pinów złącza - ładowanie działa.
    SE już nie ma, sterowników do W7 64-bit polskiego nie ma więc ani
    synchronizacji ani ładowania z komputera :/

    --
    Michał

  • 26. Data: 2013-05-21 00:44:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 19:03:39 +0200, Michał Lankosz napisał(a):
> [...]
    > animacji bateryjki nie ładuje w ogóle. Ładowarki sieciowa i samochodowa
    > korzystają z innych pinów złącza - ładowanie działa.

    No tak, teraz jak napisales to sie przyjrzalem dokladniej zlaczu -
    faktycznie, inny pin i zagadka wyjasniona :-)

    > SE już nie ma, sterowników do W7 64-bit polskiego nie ma więc ani
    > synchronizacji ani ładowania z komputera :/

    Sam juz nie wiem co mam zainstalowane, ale w trybie pamieci masowej
    blyskawica sie pokazuje. Tylko ze telefon wtedy nie dziala.

    J.

  • 27. Data: 2014-06-30 19:23:42
    Od: r...@w...pl

    W dniu niedziela, 5 maja 2013 00:06:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Ktos wie jak sie sygnalizuje ladowarke USB ?
    >

    > Pacjent - telefon Samsung Galaxy mini2 (GT-S6500, kurde, czemu te
    >
    > wszystkie telefony tak starannie ukrywaja swoja nazwe ?).
    >

    > samsungowa ladowarka micro USB go laduje. kabelkiem USB z komputera
    >
    > sie laduje. A z innych ladowarek to loteria - z jednych tak, z innych
    >
    > nie - skad on to wie ?
    >

    > J.

    Zwarte linie danych i podane +5V na nie przez 100k.Swoją drogą problemy z wariującym
    dotykiem rozwiązuje podlutowanie - do masy obudowy USB oraz dodanie małego
    kondensatora 100nF na wyjściu -/+ w chińskiej ładowarce.

  • 28. Data: 2014-06-30 19:33:59
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    >Zwarte linie danych i podane +5V na nie przez 100k.Swoją drogą problemy z
    >wariującym dotykiem rozwiązuje podlutowanie - do masy obudowy USB oraz
    >dodanie małego >kondensatora 100nF na wyjściu -/+ w chińskiej ładowarce.

    A jak w kablu są tylko dwie żyły ?
    I ładuje prawidłowo .... czary ?

    A może kitajec we wtyku zamontował te 100k.

    Akond ze skwak.

  • 29. Data: 2014-07-03 04:55:21
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Akond ze skwak wrote:
    > A jak w kablu są tylko dwie żyły ?
    > I ładuje prawidłowo .... czary ?
    > A może kitajec we wtyku zamontował te 100k.

    Badziewny kabel USB - MicroUSB z dwoma zylami (nawet instrukcja obslugi
    informuje, ze nie nadaje sie do transmisji danych) nie laduje telefonu.
    Produkt z Biedronki.
    www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2013/06/adowarka-usb
    -10w-1-z-biedronki.html
    Motorola Milestone informuje o podlaczeniu ladowarki (zyly nie sa wiec
    przerwane), telefon laduje sie jednak "w nieskonczonosc", prawdopodobnie
    pobierajac tylko 100mA z ladowarki.
    "portable device can only draw more than 100 mA current after digital
    negotiation with the host or hub"
    http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus#Ch
    arging_ports

    Ladowarka Samsung ETA0U10EBECSTD
    www.amazon.co.uk/Samsung-ETA0U10EBECSTD-Micro-USB-Ch
    arger-Black/dp/B004S6NUNG
    z bardzo cienkim, nieodlaczanym, dwuzylowym kablem pracuje poprawnie.
    Prawdopodobnie piny danych zostaly zwarte w samej wtyczce.

    Ladowarka USB Philips nie dziala poprawnie z niektorymi telefonami.
    "po zlutowaniu środkowych dwóch pinów usb ładuje to czego nie
    chciała."
    www.produkty-z-bdr.blogspot.com/2013/03/adowarka-z-2
    -portami-usb-philips-z.html
    Radoslaw Ziomber