eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowanie akumulatora zima › Re: ladowanie akumulatora zima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowanie akumulatora zima
    Date: Sat, 11 Feb 2012 13:15:59 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <jh5m60$asb$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl> <jgklt0$ad5$2@inews.gazeta.pl>
    <4f2e6652$1@news.home.net.pl> <jgnlks$875$2@inews.gazeta.pl>
    <4f2fabf6$1@news.home.net.pl> <jgrpt0$ucn$1@news.icm.edu.pl>
    <4f3175b5$1@news.home.net.pl> <4f325db1$1@news.home.net.pl>
    <jgug1m$hkb$1@news.icm.edu.pl> <4f32d25a$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jguo59$h6u$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jgv1gm$d7e$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@4...com>
    <jh1hcb$ad6$1@inews.gazeta.pl> <jh1lm1$mf8$1@inews.gazeta.pl>
    <jh3uo8$31k$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <jh41k8$cg0$1@inews.gazeta.pl> <jh4drs$for$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pub245.saite.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328962560 11147 91.220.225.245 (11 Feb 2012 12:16:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Feb 2012 12:16:00 +0000 (UTC)
    X-User: mirek6322
    In-Reply-To: <jh4drs$for$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111109
    Thunderbird/3.1.16
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:625814
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11.02.2012 01:47, Jerry1111 wrote:

    > OIDP to 6 cylindrow a nie 12.

    Ja nie piszę o u-boocie, bo go po prostu nie znam. W jednostce, w której
    troszkę pływałem były trzy 12-to cylindrówki i chodziły tylko w jedną
    stronę - wał był rozłączany przez sprzęgło nawrotne. Powietrze idzie na
    wszytkie cylindry przez rozdzielacz. Tego się nie da odpalić do tyłu,
    ale bieg wsteczny można włączyć nadzwyczaj łatwo - wystarczy pomylić
    guziki ;) - sterowanie elektromechaniczne z trzech stanowisk.
    Ale nie przesadzajmy - to nie porsche i nie zobaczymy czarnych śladów i
    rozwalonego płotu - zanim się toto ruszy to przestawimy na naprzód i
    tylko trochę zamieszamy wodę w porcie.
    W silniku z wałem na sztywno pewnie jest podobnie - jeśli nawet nie ma
    serwomechanizmów to przełącza się to jedną dźwignią - rozrząd silnika i
    powietrza.

    Mirek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: