  • Data: 2012-02-11 12:15:59
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.02.2012 01:47, Jerry1111 wrote:

    > OIDP to 6 cylindrow a nie 12.

    Ja nie piszę o u-boocie, bo go po prostu nie znam. W jednostce, w której
    troszkę pływałem były trzy 12-to cylindrówki i chodziły tylko w jedną
    stronę - wał był rozłączany przez sprzęgło nawrotne. Powietrze idzie na
    wszytkie cylindry przez rozdzielacz. Tego się nie da odpalić do tyłu,
    ale bieg wsteczny można włączyć nadzwyczaj łatwo - wystarczy pomylić
    guziki ;) - sterowanie elektromechaniczne z trzech stanowisk.
    Ale nie przesadzajmy - to nie porsche i nie zobaczymy czarnych śladów i
    rozwalonego płotu - zanim się toto ruszy to przestawimy na naprzód i
    tylko trochę zamieszamy wodę w porcie.
    W silniku z wałem na sztywno pewnie jest podobnie - jeśli nawet nie ma
    serwomechanizmów to przełącza się to jedną dźwignią - rozrząd silnika i
    powietrza.

    Mirek.