  • Data: 2012-02-11 19:08:36
    Temat: Re: ladowanie akumulatora zima
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jh4f7r$4i9$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale chyba rozrząd maja cokolwiek inny niż w komarku?

    Zupełnie inny. Jako ciekawostkę podam, że jest możliwość zrezygnowania w
    wysokoprężnym dwutakcie z rozrzadu w ogóle, choć w podstawowej wersji jest -
    zerknij na YT, jest od groma... Hint - silnik z tłokiem przeciwbieżnym, dwie
    wersje - "synchroniczna" i "asynchroniczna" (ta druga ma lepsza sprawność i
    jakość spalania), też jest tego na YT. Ciekawym przypadkiem diesla-dwutaktu
    jest silnik delta :) Tez znajdziesz na YT :)