eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikałączenie akumulatorówRe: łączenie akumulatorów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!buffer1.nntp.ams1.gigane
    ws.com!nntp.brightview.co.uk!news.brightview.co.uk.POSTED!not-for-mail
    NNTP-Posting-Date: Tue, 04 Apr 2017 17:43:02 -0500
    Subject: Re: łączenie akumulatorów
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <obrc1q$f8q$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <oc0s7v$ug8$1@node2.news.atman.pl>
    From: el_es <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl>
    Date: Tue, 4 Apr 2017 23:43:01 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <oc0s7v$ug8$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <x...@b...co.uk>
    Lines: 26
    X-Usenet-Provider: http://www.giganews.com
    X-Trace: sv3-2sVvzIlhv4XSVLadPd3Zu96TEL59jv7+J2rlwmGnwsSShPT+Lt6wvNbsaM1LNMSEF4qao+aO
    s9RqZAq!i8CHauBv3BmSMLIcYSZQVLcjCSDf3b/3ku6fN2h/5EkE2JmK+xA86GBbDo30P1zTEUHH
    JXkbZilI!MGe4lp1WhCIhcUJJGaN5YPm8O/0=
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Postfilter: 1.3.40
    X-Original-Bytes: 2410
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:716103
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04-Apr-17 20:30, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
    > nie o to chodzi - pytanie było czy można podłączyć do rozładowanego
    > akumulatora taki w pełni naładowany?
    >
    > P.S.
    > gdzieś chyba wyżej pisałem, że u mnie były niedomknięte drzwi...

    Moze poiskrzyc przy laczeniu,
    ale kwasowce (jesli nie sa zbyt stare, zasiarczone albo im okladziny
    opadly) zwykle sa dosc odporne.

    Uwazaj tylko, albo przynies ten naladowany blisko do samochodu i tam
    podlacz, albo, jesli podjedziesz innym samochodem blizej i podlaczysz
    'na zywca', bez odlaczania w 'dawcy', to WYLACZ SILNIK tego 'dobrego'
    pojazdu, bo prostownik alternatora moze nie wytrzymac takiego pradu.

    (przy rozruchu moga tam byc pare setek amperów, prostownik w
    alternatorze rzadko ma taka wytrzymalosc... no chyba ze masz
    dynamostarter to nie wiem, ale tez w sumie watpie)

    No i, najpierw laczysz bieguny dodatnie, a potem mase, i na odwrot
    odlaczasz potem. To generalnie po to, zeby sie nie pomylic i zeby czegos
    przypadkiem nie zewrzec (ale fama chodzi ze niektore ECU tego nie lubia
    w innej kolejnosci; sprawdz manual swojego samochodu...)

    el es

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: