  • Data: 2017-04-05 23:47:29
    Temat: Re: łączenie akumulatorów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-05 o 21:50, Pcimol pisze:

    > Po co?

    Zabezpieczenie, aby się nie okazało, że po kilku nieudanych próbach
    rozruchu mamy już dwa auta - a w zasadzie akumulatory - do naładowania.

    Niektóre nowsze auta (tak miałem we Freelanderze TD4), jeśli napięcie
    spadnie poniżej określonego progu, to nie pozwolą włączyć rozrusznika.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam