  • 61. Data: 2014-02-01 18:01:10
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 31 Jan 2014 13:57:13 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Jak to wyglada w praktyce? Bierze się odcinki z jedna predkoscią, czy
    >również z poszatkowanymi poszczególnymi ograniczeniami?
    >Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?

    W praktyce to wygląda tak, że taki pomiar będzie można zastosować
    tylko na eSkach i autostradach :)
    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2014-02-01 18:28:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 lutego 2014 18:01:10 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > W praktyce to wygląda tak, że taki pomiar będzie można zastosować
    >
    > tylko na eSkach i autostradach :)
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Będzie można zastosować wszędzie jeśli odcinek drogi czy ulicy spełni wymogi
    dopuszczalności zastosowania takiego pomiaru. Jak bym był królem i chciał zarobić to
    bym nakazał pomiary w miastach. Bo w miastach można przytulić najwięcej kasy.

  • 63. Data: 2014-02-01 18:30:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Przecież to robią dla Twojego dobra, nie wiedziałeś?

    Ja tam wolę jak moje dobra nie zmieniają właściciela!

  • 64. Data: 2014-02-01 21:05:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Feb 2014 16:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > No, no - moja wątpliwośc - dlaczego "tylko"?

    Bo poza wioska, na dystansie 10 czy wiecej km to nie zarobi.

    > Skoro jest duzy ruch i nawet ci co by chcieli szybciej jada wolno to nie ma
    > problemu. Przeciez kazemy za efekt a nie za chęci.

    chwilami jada szybciej. Ale pomiar na dlugim odcinku tego nie
    wychwyci.

    > Może do odcinkowych pomiarów trzeba dołożyć dodatkowe widełki w mandatach.
    > Np. jeżeli duzy ruch (ilosc sam na minute) i srednia wyzsza o 30 od
    > sredniej to mandat x 3 lub cos w tym stylu :)
    > Takie luzne rozmyslania :)

    Prosciej kazdemu gps zamontowac. za kazdym przekroczeniem mandat od
    razu wydrukuje :-)

    J.

  • 65. Data: 2014-02-02 05:40:52
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

    > Tak się składa, że żaden rząd nie ma ani grosza własnej kasy - ma tylko to
    > co zebrał w formie podatków i tym dysponuje na określone i z góry
    > wyznaczone cele a nie na fanaberie pierdoł życiowych i drobnych
    > cwaniaczków.

    masz na mysli fanaberie typu zegarki Nowaka, lapowy kolesi od infoafery,
    przeplacone autostrady i
    basen narodowy za 2 mld ? zgadzam sie - premier nie powinien marnotrawic
    naszego grosza na takie zachcianki pierdol zyciowych ... i skurwysynow
    kolego zlodziei ;) ale przeciez kolegom trzeba odpalic z panstwowej kasy :D

    > - kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny - PanDa premierze,
    > drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!

    nie przesadzaj - wszyscy tacy juz kupili mieszkanka w warsiawce i sa tam ze
    swoimi sloikami z prowiantem :)

    > - nie ma autostrad - PanDa premierze

    jak to nie ma ? SOM.
    chuj ze drozej niz te w de budowane i do remontu po oddaniu, ale SOM.

    > odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie

    ustawa o wywlaszczeniu bolszewickim z wlasnej ziemi powstala wlasnie na
    uzytek budowy autostrad ...

    > - są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze

    uwazasz budowanie PLaTNYCH niby panstwowych autostrad przez prywatne
    konsorcjum zyda kulczyka jest normalne ? bo skoro placimy za buudowanie my
    wszyscy zbudzetu, to z jakiej racji mamy te pare kawalkow autostrad
    PLatnych - i to w dodatku jak za zboze ?

    > - wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk - PanDa premierze

    no tu se w stope szczeliles = zapytaj niejakiego jozefa baka syna premiera -
    gdzie jest kasa ;) bo ostatnio kupil pietro zabytkowej willi w Gdansku czy
    tam w innym Sopocie.

    > - przysępiłem na ubezpieczenie i grad/powódź/kosmici rozjebali mi
    > paprykę - Jak żyć? PanDa premierze

    koles dostal, ale pare kontroli panstwowych ztcw.
    skarbowka sanepid itp.

    > - ujebałem roszczeniami związkowców zakład produkcyjny że stracił
    > opłacalność - PanDa premierze

    masz na mysli stocznie, autosana czy fso ? zaorane w czasach donka genialną
    polityką proniemiecką. ?

    > - nie mam własnego kwadrata w bloku - PanDa premierze

    no fakt - Ci co se pobrali kredyty na 30 lat krzycza ze ktos ma im dac :P
    zapierdalaja na 3 etatach i splacaja.

    > - nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko - PanDa
    > premierze

    spoko - nowy premier juz zpowiedzial ze da pincet.
    bez kozery.

    > - zabierają przywileje górnikom - PanDa premierze, bo jak nie to
    > przyjedziemy robić rozpierdol

    akurat wungiel to zajebiste bogactwo tego kraju, ktorego nie umiemy
    wykorzystac... od `89 wiecznie slysze ze rzeba zamykac kopalnie, a zachod za
    wegiel dalby sie pokroic...

    > A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego
    > Wehrmachtu

    a slyszales ostatniego niusa, ze on sie jezykow w szkole nie uczyl - tylko
    babcia go niemieckiego uczyla . no.
    generalnie widze, ze jestes kolejnym zwolennikiem tezy ze trzeba jaroslawa
    odsunac od wladzy - bo juz 7 my rok rzadzi, a nicniemoge donus jest tylko
    figurantem sterowanym z tylnego siedzenia przez jarka ;)
    dobra dobre.

    > No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez > kęrgosłupa i nie
    > postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w
    > planach...

    sam se zaprzeczasz - to donek nie daje czy daje w koncu ? bo sie zgubilem ;)
    jak na razie widze ze dyma - obywateli na podatkach.

  • 66. Data: 2014-02-02 22:44:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Sens to ma raczej na dlugosci wioski, a to raczej 1-2 km.
    > Wtedy z jednej strony chroni cala wioske, a z drugiej ... np przejscia
    > pod szkola wcale nie chroni :-)
    >
    > Na dluzszych odcinkach zwyklych drog nie ma sensu - srednia i tak
    > wychodzi 70-80 :-(
    >
    > Na bramkach autostrad moze by i mialo, ale po co - tam szybko jadacych
    > malo, i nie stanowia wiekszego zagrozenia ...

    Te odcinki nie mogą być tak długie zgodnie z prawem. Nawet 5 chyba nie może
    być.