  • Data: 2014-01-31 14:57:13
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Wszyscy wiemy dlaczego nie przysyłają zdjęcia. Mnie się to nie podoba.

    W sumie to ja nie wiem ale myslisz ze to kwestia próby naciągania a nie
    zwykłej oszczędności na tonerach?

    > Są kraje gdzie tez nie przysyłają zdjęcia tylko link do strony ze
    > zdjęciem.

    Piekne rozwiazanie!
    U nas jak zwykle ktoś nie pomyslał, ze mozna cos tak prosto rozwiazać.

> [...]
    > System rozpoznaje nie tylko numery ale markę, model i typ samochodu.
    > Kolor też rozpoznaje. Podejrzewam że do wysłania mandatu z takiego
    > systemu muszą być spełnione wszystkie warunki co do rozpoznania
    > samochodu. Teoretycznie można by zmienić kolor. Praktycznie może nic
    > to nie dać bo jak system mądry to jeśli z 10 razy rozpozna samochód ze
    > zmienionym kolorem to albo sam zmieni wpis w bazie danych że kolor
    > inny albo człowiek dostanie do zweryfikowania. Mówili niedawno w tv że
    > podstawą mają być systemy oparte na kamerach.

    Zobaczymy.
    Jak to wyglada w praktyce? Bierze się odcinki z jedna predkoscią, czy
    również z poszatkowanymi poszczególnymi ograniczeniami?
    Jakiej długości odcinki brane sa pod uwage?