  • Data: 2014-01-31 11:25:49
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:lcf6st$9e2$1@mx1.internetia.pl...
    chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lup
    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

    ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    nastepnych wyborach ... :)

    Ja jestem za. Pod warunkiem, że kwota mandatu będzie 2 razy wyższa, a
    przepisy 2 razy bardziej restrykcyjne (np. zamiast 50 km/h to limit 25 km/h
    itp.) dla następujących grup zawodowych:
    - posłowie
    - senatorowie,
    - ministrowie,
    - pozostali urzędnicy i pracownicy rządowi i samorządowi (za wyjątkiem
    straży pożarnej i służby zdrowia).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba