  • Data: 2014-01-31 11:04:44
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 10:44:36 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Tak, wtedy Ty zapłacisz mi odszkodowanie. Ty i inni z godnie z
    >
    > odpowiedzią kto za to zapłaci ze znanego Ci filmu. :) To może być nawet
    >
    > niezły biznes :)
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Co Ty pierdolisz. Jakie odszkodowanie? To że raz Ci się udało nie znaczy że tak
    będzie zawsze. Mają rezygnować z pomiarów radarami na rzecz pomiarów odcinkowych i
    dodatkowo karać za to co zarejestrowały kamery monitoringu. Dostaniesz dziesięć
    mandatów z jednego dnia że na zielonej strzałce do skrętu się nie zatrzymałeś to od
    razu Ci się humor poprawi. Zalegalizowany tachograf byś musiał mieć połączony z
    kamerą . Jak byś go miał to mieli by prawo ukarać za wszystko co on zarejestruje.
    Miałeś farta bo znalazłeś czuły punkt systemu. Za moment to poprawią. Oni też się
    uczą.