  • 61. Data: 2016-03-27 09:42:39
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:almarsoft.7827155166592069142@news.neostrada.pl
    > USB, to
    >
    > Czym upc uzasadnia blokowaniem tak podstawowej funkcji??

    Ja nawet nie wiem, czy w tym modelu było to przewidziane... pewnie to jest
    jakiś port serwisowy, który da się uruchomić co najwyżej z jakimś
    specjalistycznym oprogramowaniem i kablem... W każdym razie wsadzenie
    czegokolwiek, nie powoduje żadnej reakcji, ani ze strony nagrywarki (która
    sama ma HDD w środku), ani ze strony podłączonego urządzenia. Musiałem kupić
    grabber HDMI i może z jego pomocą pozrzucam nagrane programy? A mam ich po
    sufit i brakuje miejsca na nowe. Zamiast po prostu zrzucić na pena i mieć
    spokój... Jeszcze tylko muszę rozwiązać/obejść (da się w miarę łatwo?)
    problem HDCP - zgrywa mi max. do 720p (sam grabber umie więcej).

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 62. Data: 2016-03-27 09:44:13
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre :)

    Paaanie, jak lata temu uruchomiono WOT51, które chyba się nawet tak jeszcze
    nie nazywało, było kilka programów, to aj, ile oglądania. A teraz do urzygu
    powtórki, jak nie na jednym Discovery, to na drugim, itd...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 63. Data: 2016-03-27 10:41:26
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Nie dosc ze powtorki to poziom umyslowy przedszkola specjalnego.

  • 64. Data: 2016-03-27 14:24:25
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-03-27 o 08:40, Marek pisze:

    > Oczywiście, że nie upc.
    Tak myslałem.

    >Czym ta dziwna polityka jest uzasadniona?

    Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że o kasę :)
    za dekoder z dyskiem biorą dodatkowo 20zł na miesiąc.
    Najgorsze jest to że nic z tym co nagrasz nie możesz zrobić bo nie ma do
    tego dostepu. Najlepiej jest kupić dekoder firmy niezależnej, wtedy
    najczęściej nie ma blokad poza tym możesz sobie poukładać kanały jak
    chcesz, ja tak zrobiłem z NC+, mam Arivę co prawda starą i HD mi nie
    chodzi ale za to mam pełną funkcjonalność.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 65. Data: 2016-03-27 14:30:14
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-03-27 o 09:42, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > prostu zrzucić na pena i mieć spokój... Jeszcze tylko muszę
    > rozwiązać/obejść (da się w miarę łatwo?) problem HDCP - zgrywa mi max.

    To co opisujesz to jest właśnie to g..no o którym wyżej piszę, co z tego
    że ma dysk jak guzik można z nim zrobić, podobną kupę robią nowe
    telewizory z USB, te z kolei szyfrują nagrania, mozna je tylko odtworzyć
    na telewizorze, i znowu lepiej jest kupić sobie dodatkowy dekoder DVT
    zewnętrzny i na nim nagrywać, on w zasadzie blokad nie mają,
    nagrywają nawet w HD.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 66. Data: 2016-03-27 15:21:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Mar 2016 14:24:25 +0200, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że o kasę :)
    > za dekoder z dyskiem biorą dodatkowo 20zł na miesiąc.

    Ale są też dekodery z usb, podłącza się własny dysk.

    > Najgorsze jest to że nic z tym co nagrasz nie możesz zrobić bo nie
    ma do
    > tego dostepu.

    Ale zawsze to lepsze niż brak możliwości nagrania w ogóle. Dla mnie
    celem nagrywania nie jest chęć archwizacji i "wyjęcie" nagrania. Nie
    mam po prostu czasu oglądać w czasie nadawania a po drugie to jedyny
    skuteczny sposób na obejrzenie czegokolwiek bez reklam.

    --
    Marek

  • 67. Data: 2016-03-27 18:35:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2016 15:21:34 +0200, Marek napisał(a):

    > a po drugie to jedyny
    > skuteczny sposób na obejrzenie czegokolwiek bez reklam.

    Chcesz powiedzieć że jak zlecisz nagrywanie od jakiejś godziny do
    jakiejś tam to ci nagra sam program, z pominięciem bloków reklamowych?
    Czy musisz jednak ręcznie wydziergać te bloki?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 68. Data: 2016-03-27 19:20:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Mar 2016 18:35:07 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Chcesz powiedzieć że jak zlecisz nagrywanie od jakiejś godziny do
    > jakiejś tam to ci nagra sam program, z pominięciem bloków
    reklamowych?

    Nie, po prostu można przewinąć.

    > Czy musisz jednak ręcznie wydziergać te bloki?

    Kiedyś w nagrywarkach sd sony była taka fajna funkcja auto chapter.
    Robiła znaczniki w miejscach gdzie gwałtownie zmieniał się obraz.
    Bardzo skutecznie wyłapywało "wjazd" planszy "reklama". Później przy
    odtwarzaniu wystarczyło zamiast przewijać z poglądem wciskać "next
    chapter". Co ciekawe prawie 100% skuteczność miała na kanale National
    Geographic.

    Na IFA 2015 widziałem pudełko "dyskryminator reklam" . Był to chyba
    tuner dvb-c/t umożliwiał właśnie nagrywanie bez reklam, o to:

    http://www.telefairy.com/

    --
    Marek

  • 69. Data: 2016-03-27 19:34:08
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2016 19:20:17 +0200, Marek napisał(a):

    > Na IFA 2015 widziałem pudełko "dyskryminator reklam" . Był to chyba
    > tuner dvb-c/t umożliwiał właśnie nagrywanie bez reklam, o to:
    > http://www.telefairy.com/

    I żaden wielki koncern tego jeszcze nie oprotestował, że to nielegalne,
    niemoralne i w ogóle powinno być zabronione?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 70. Data: 2016-03-27 19:45:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Mar 2016 19:20:17 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > tuner dvb-c/t umożliwiał właśnie nagrywanie bez reklam, o to:
    > http://www.telefairy.com/

    Autopoprawka: chyba jednak nie nagrywał ale jedynie zmienia kanał na
    inny a później wraca jak blok reklamowy się skończy.

    --
    Marek