  • 11. Data: 2016-03-25 19:57:59
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-03-25 19:53, Marek wrote:
    > robić
    > ogóle
    >
    > Dwa tunery przydają się gdy chce się.jednocześnie.nagrywać i oglądać
    > różne kanały. Nie kupiłbym tv z jednym tunerem.

    No, generalnie to nic do ogladania, ale jak już to 2 rzeczy zachodzące
    na siebie czasowo i w idiotycznej porze doby.

    Włodek

  • 12. Data: 2016-03-25 20:05:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 19:53:26 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > robić
    > ogóle
    >
    > Dwa tunery przydają się gdy chce się.jednocześnie.nagrywać i oglądać
    > różne kanały. Nie kupiłbym tv z jednym tunerem.
    Po kiego w ogóle w telewizorze jakikolwiek tuner? Kablówki i inne ncplusy dają swoje
    tunery.

  • 13. Data: 2016-03-25 20:10:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Po kiego w ogóle w telewizorze jakikolwiek tuner? Kablówki i inne ncplusy dają
    swoje tunery.

    następnym krokiem będzie "po kiego w ogóle telewizory ? Komputer ma swój
    monitor..."

    I dobrze, bo gorzej wykorzystanego wynalazku niż TV trudno szukać.
    Oczywiście poza bombą atomową.

  • 14. Data: 2016-03-25 20:18:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 20:10:54 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > następnym krokiem będzie "po kiego w ogóle telewizory ? Komputer ma swój
    > monitor..."
    Jak tak patrzę na tv w moim salonie to racje masz. Ze dwa razy na tydzień odpalany do
    ogladania tv, częściej jako monitor do xboxa

    > I dobrze, bo gorzej wykorzystanego wynalazku niż TV trudno szukać.
    > Oczywiście poza bombą atomową.
    Telewizor to powinien być głównie taki przyzwoitej jakości monitor. A co tam do niego
    połączysz to tam wszystkie funkcje potrzebne starać się trzeba znależć. Więc albo
    konsola, albo tuner kablówki czy innego operatora.
    Tunery teraz mają wielkość paczki fajek prawie i można indywidualnie dobrać co tam
    kto potrzebuje.

  • 15. Data: 2016-03-25 20:49:26
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 19:07:07 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Optymiści twierdzą że ilość materiału UHD będzie stopniowo rosła.
    > Podobno następna olimpiada będzie już w 2xUHD. Może sobie kupię film UHD
    > na DVD i odpalę na kompie. A poza tym, i tak w telewizji nie ma co
    > oglądać, pełna zgoda :)

    Zanim zdąży się pojawić sensowna ilość dostępnych programów w 4K to
    pozbędziesz się już telewizora, o który teraz pytasz :P
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 16. Data: 2016-03-25 21:17:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Po kiego w ogóle w telewizorze jakikolwiek tuner? Kablówki i inne
    > ncplusy dają swoje tunery.

    po kiego tunery jak jest tyle do oglądania na yt ;)

    https://youtu.be/OqdrJQDfVXk
    https://youtu.be/C0L2jQ3Xf4A?t=44s
    https://youtu.be/8yl82aO0zlI

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2016-03-25 21:25:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 21:17:10 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > po kiego tunery jak jest tyle do oglądania na yt ;)

    Ot to
    Dlatego powtarzam- telewizor to taki duży monitor i żadnych tunerów czy innych
    bajerów tam nie potrzeba. Przyzwoity ekran a podłączasz o tam komu pasuje.
    > https://youtu.be/OqdrJQDfVXk
    > https://youtu.be/C0L2jQ3Xf4A?t=44s
    > https://youtu.be/8yl82aO0zlI
    Nie chce mi się teraz klikać
    A do autora wątku- czy prawie 3 tysie za 40 calowy tv to nie za dużo?

  • 18. Data: 2016-03-25 21:36:30
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 19:03:30 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Odbieram kablówkę cyfrową, nie korzystam z naziemnej TV. Musiałbym robić
    > porządną instalację antenową, taka lokalizacja. No to po co mi w ogóle
    > tunery?

    Cyfrowa kablówka nie oznacza konieczności korzystania z urządzenia
    dostarczanego przez operatora. Jeśli tylko telewizor obsługuje
    odpowiedni standard kodowania i ma port CI, to można nabyć od operatora
    moduł wkładany w ten slot i korzystać z tunera wbudowanego w TV.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 19. Data: 2016-03-25 21:46:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 21:36:30 +0100, badworm napisał(a):

    > Jeśli tylko telewizor obsługuje
    > odpowiedni standard kodowania i ma port CI, to można nabyć od operatora
    > moduł wkładany w ten slot i korzystać z tunera wbudowanego w TV.

    Obiło mi się to o uszy. Nie pomyślałem że tuner (jakiś) jest do tego
    potrzebny :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2016-03-25 21:48:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2016 13:25:32 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A do autora wątku- czy prawie 3 tysie za 40 calowy tv to nie za dużo?

    Da się kupić taniej, powiedzmy za 2350 zł. Z pewnym ryzykiem,
    oczywiście. A poza tym, to "prawie 3" to właściwie "tylko 2,7" :)
    --
    Jacek
    I hate haters.