  • Data: 2016-03-27 14:30:14
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-27 o 09:42, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > Ja nawet nie wiem, czy w tym modelu było to przewidziane... pewnie to
    > jest jakiś port serwisowy, który da się uruchomić co najwyżej z jakimś
    > specjalistycznym oprogramowaniem i kablem... W każdym razie wsadzenie
    > czegokolwiek, nie powoduje żadnej reakcji, ani ze strony nagrywarki
    > (która sama ma HDD w środku), ani ze strony podłączonego urządzenia.
    > Musiałem kupić grabber HDMI i może z jego pomocą pozrzucam nagrane
    > programy? A mam ich po sufit i brakuje miejsca na nowe. Zamiast po
> [...]
    To co opisujesz to jest właśnie to g..no o którym wyżej piszę, co z tego
    że ma dysk jak guzik można z nim zrobić, podobną kupę robią nowe
    telewizory z USB, te z kolei szyfrują nagrania, mozna je tylko odtworzyć
    na telewizorze, i znowu lepiej jest kupić sobie dodatkowy dekoder DVT
    zewnętrzny i na nim nagrywać, on w zasadzie blokad nie mają,
    nagrywają nawet w HD.

    --
    Pozdr

    Janusz_K