  • Data: 2016-03-27 19:20:17
    Temat: Re: kupuję telewizor :)
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Mar 2016 18:35:07 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > Chcesz powiedzieć że jak zlecisz nagrywanie od jakiejś godziny do
    > jakiejś tam to ci nagra sam program, z pominięciem bloków
    reklamowych?

    Nie, po prostu można przewinąć.

    > Czy musisz jednak ręcznie wydziergać te bloki?

    Kiedyś w nagrywarkach sd sony była taka fajna funkcja auto chapter.
    Robiła znaczniki w miejscach gdzie gwałtownie zmieniał się obraz.
    Bardzo skutecznie wyłapywało "wjazd" planszy "reklama". Później przy
    odtwarzaniu wystarczyło zamiast przewijać z poglądem wciskać "next
    chapter". Co ciekawe prawie 100% skuteczność miała na kanale National
    Geographic.

    Na IFA 2015 widziałem pudełko "dyskryminator reklam" . Był to chyba
    tuner dvb-c/t umożliwiał właśnie nagrywanie bez reklam, o to:

    http://www.telefairy.com/

    --
    Marek