  • Data: 2011-03-19 13:33:00
    Temat: Re: kupowanie opon w internecie
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-19 12:01, owp pisze:
    > Cześć.
    > Mimo że zawsze obiecuje sobie, że trzeba kupić opony przed sezonem, to jakoś
    > przypomina mi się za późno i kupuję, gdy są najdroższe.
    > W związku z tym szukam w internecie gdzie taniej. Okazuje się, że wszystkie
    > sklepy, które mają niższe ceny (na daną oponę), wykorzystują taką ofertę
    > jedynie jako haczyk na klienta. Następnego dnia dzwoni ktoś z firmy i tłumaczy
    > (różnorako) dlaczego akurat tych opon już/jeszcze nie ma, proponuje inne 'o
    > wiele lepsze'. Takie metody stosują m.inn. mixoponki.pl, sklepopon.pl,
> [...]

    Korzystałem już 3 razy ze sklepu sklepopon.pl i muszę ich pochwalić, za
    każdym razem byłem z ich usług zadowolony. Brałem zawsze z odbiorem
    osobistym na Bociana w Krakowie, i miałem od razu 30% zniżki na montaż
    opon. Konkretnie, to raz (zimą 2009/2010) kupowałem tam Bridgestone'y
    LM-20, i dwa razy Uniroyal'e RainExpert (najpierw 4 sztuki, a miesiąc
    później jeszcze jedną, bo pechowo rozciąłem oponę).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz