-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kupowałem dzisiaj akumulator...
Date: Thu, 29 Dec 2016 09:07:36 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 17
Message-ID: <o42g5e$393$1@dont-email.me>
References: <o3ubuj$dt0$1@dont-email.me> <o3uu1m$hs0$1@sunflower.man.poznan.pl>
<X...@l...net>
<o4194h$ml6$2@sunflower.man.poznan.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 29 Dec 2016 08:06:06 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="c408665650d9b9ef8de54017e3683165"; logging-data="3363";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/iSn6vCPLjxL6ZF6PxRVpy"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <o4194h$ml6$2@sunflower.man.poznan.pl>
Cancel-Lock: sha1:GdUw0NB6RpMM5A4nRS1dMfXF8IM=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596266
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.12.2016 o 22:00, Scobowski pisze:
> W dniu 28.12.2016 o 01:24, PiteR pisze:
>> na ** p.m.s ** Scobowski pisze tak:
>>
>>> A ja się do dzisiaj zastanawiam, kto 30 lat temu robił baterie na
>>> OEM dla Audi?
>>
>> Pewnie Bosch albo Varta tylko majstry były wtedy inne.
>>
> No to , kuźwa, czemu dzisiaj bateria nie może przezyć choćby głupich 10
> lat, a - niezależnie od "klasy" i "marki" (celowe cydzysłowia) - zdycha
> po 3 latach?
bo jak przeżyje gwarancje, to znaczy że można było ją wykonać taniej i
zarobić więcej. Rządy przejęli księgowi.
a czy przypadkiem 30 lat temu akumulator o danej pojemności nie był
większy od dzisiejszych?
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.16 09:37 J.F.
- 29.12.16 09:58 J.F.
- 29.12.16 10:18 J.F.
- 29.12.16 10:38 ąćęłńóśźż
- 29.12.16 10:35 Adam
- 29.12.16 10:37 Adam
- 29.12.16 10:56 ąćęłńóśźż
- 29.12.16 11:08 J.F.
- 29.12.16 21:15 Adam
- 29.12.16 21:40 Zenek Kapelinder
- 30.12.16 00:46 Adam
- 01.01.17 02:50 RoMan Mandziejewicz
- 01.01.17 13:40 PiteR
- 01.01.17 14:48 Zenek Kapelinder
- 01.01.17 21:40 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=