    From: "MZ" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kupno nowego cacka
    Date: Sat, 25 Jul 2009 22:46:20 +0200

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4fq4q$1db$1@news.onet.pl...

    > Masz dziwne trochę ogniskowe, których używasz - 70-200 w APS-C? I mówisz,
    > że praktycznie nie używasz 18-55? To po co kupować coś droższego w jego
    > miejsce? Będzie potrzebny szeroki kąt, to użyjesz kita.
    > A dlaczego chcesz sprzedać 50/1.4 to nie wiem.
    >
    > Nie napisałeś nic o zdjęciach, jakie robisz. Cóż ci doradzić. Skoro
    > najczęściej używasz 70-200/2.8, nie potrzebujesz jasności 50/1.4 i nie
    > interesują cię krótkie ogniskowe, to może sprzedaj wszystkie obiektywy i
    > kup stabilizowaną 70-200/2.8 ???
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

> [...]

    Planuje robic zdjecia w pomieszczeniach (czasem przyciemnionych),
    gdzie L-ka ktora mam jest "za dluga":) Planuje tez robic zdjecia na
    koncertach, wiem, ze moze 50mm f/1.4 byloby czasem wskazane, ale
    zdjecia na koncertach rzadziej bym robil. Robilem ta L-ka ktora mam
    zdjecia na koncertach i wychodzily super (spod sceny), ale czasem
    czulem niedosyt bo brakowalo mi zdjec, gdzie muzucy byli bardziej
    w kupie ujeci.
    Chce sprzedac stalke bo przypuszczam, ze zrobie lepsze zdjecia tą nową L-ką.
    Wiem, ze swiatlo jest gorsze niz w tej L-ce w stosunku do tej stalki co mam,
    ale to bylby dla mnie pewnego rodzaju kompromis.