  • 1. Data: 2011-02-11 15:37:15
    Temat: kupno moto bez OC?
    Od: "j" <c...@g...pl>

    Witam
    Jest jakiś przymus (prawo) , że motocykl ( lub inny pojazd) musi posiadac
    ważne OC przy sprzedaży? Mam do kupienia motonga i właścicielowi skończyło
    się owe ubezpieczenie, znajomy mi powiedział, że takiej maszyny nie mogę
    kupić. Musi być ubezpieczone. Ale co mnie obchodzi jego OC, kupię moto i sam
    sobie opłacę ubezpieczenie od daty zakupu. Ktoś z Was to "przerabiaŁ" ?

  • 2. Data: 2011-02-11 15:48:48
    Temat: Re: kupno moto bez OC?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 16:37, j pisze:

> [...]
    > sobie opłacę ubezpieczenie od daty zakupu. Ktoś z Was to "przerabiaŁ" ?

    zaplacisz rowniez za okres bez ubezpieczenia (+ kare za zwloke )
    ale kupic mozesz ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 3. Data: 2011-02-11 15:58:07
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 11-02-2011 o 16:37:15 j <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sam
    > sobie opłacę ubezpieczenie od daty zakupu. Ktoś z Was to "przerabiaŁ" ?

    do kupienia moto oc jest niepotrzebne.. potrzebne jest do poruszania sie
    mim po drogach publicznych i potrzebne bedzie przy rejestracji.. ale to da
    sie zalatwic..
    spisujecie umowe (uwaga: przy cenie zakupu poniżej 1k zl nie trzeba nawet
    iść do us placic ptc) po czym udajesz sie do głównego oddziału
    ubezpieczyciela w którym poprzedni właściciel miał polise i oni
    sporządzają aneks po czym wnosisz stosowną opłate... z tym idziesz
    rejestrowac moto... jak już bedziesz miał swój papier i blache ponownie
    idziesz do ubezpieczyciela i oni wstawiają nowy numer rej do tej polisy...

    działa

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-02-11 16:24:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    sowa wrote:

    > zaplacisz rowniez za okres bez ubezpieczenia (+ kare za zwloke )
    > ale kupic mozesz ;]

    Nie, za okres bez ubezpieczenia zaplaci ten, kto byl w tym czasie
    wlascicielem.
    K.

  • 5. Data: 2011-02-11 16:29:56
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 17:24, kocyk pisze:

    > Nie, za okres bez ubezpieczenia zaplaci ten, kto byl w tym czasie
    > wlascicielem.

    aaaa, no to ok ;]

    tylko jesli nowy wlasciciel ma niewazna (nie oplacona) polise to jak
    zarejestruje/ubezpieczy nabytek na siebie?
    chodzi mi o brak ciaglosci...

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-02-11 16:40:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-11 17:29, sowa pisze:

    > tylko jesli nowy wlasciciel ma niewazna (nie oplacona) polise to jak
    > zarejestruje/ubezpieczy nabytek na siebie?
    > chodzi mi o brak ciaglosci...

    Nie ma problemu,przerabiałem,ubezpieczyłem na starych numerach na
    siebie,przy przerejestrowaniu zmieniłem nr w polisie i ok.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-02-11 16:46:32
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma problemu,przerabiałem,ubezpieczyłem na starych numerach na
    > siebie,przy przerejestrowaniu zmieniłem nr w polisie i ok.

    W przypadku samochodu (motocykla pewnie też ?)
    można ubezpieczyć nawet bez numeru rejestracyjnego.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-02-11 16:50:19
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 17:40, Monster pisze:

    > Nie ma problemu,przerabiałem,ubezpieczyłem na starych numerach na
    > siebie,przy przerejestrowaniu zmieniłem nr w polisie i ok.

    wszystko jasne ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 9. Data: 2011-02-11 16:51:06
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 17:46, J_K_K pisze:

    > W przypadku samochodu (motocykla pewnie też ?)
    > można ubezpieczyć nawet bez numeru rejestracyjnego.

    wiem, wiem...
    mnie sie rozchodzilo o rzeczona zaleglosc..
    ale juz jasne jest :)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 10. Data: 2011-02-11 17:05:01
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "j" <c...@g...pl> wrote:

    > co mnie obchodzi jego OC, kupię moto i sam
    >sobie opłacę ubezpieczenie od daty zakupu.

    Dokladnie tak, z naciskiem na slowa "ubezpieczyc w dniu zakupu"
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10