  • Data: 2016-03-06 16:23:15
    Temat: Re: [kupno] Berlingo / Doblo / Coś Innego !?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-06 o 15:53, sirapacz pisze:

    > jako uzytkownik doblo 2007r 1.9jtd: bardzo przyjemny i tani samochód.
    > problem będzie znaleźć wypasioną wersję w takiej kwocie.
    >
    > silnik 1,9D mial (w starych doblo) jakies problemy z pompami lukasa jak
    > mnie pamiec nie myli.
    > silnik 1,9JTD to to samo prawie co 1.3JTD fiata. Nie mam zastrzeżeń.
    > 6/100 średnia mieszana
    > max rekord to 10/100 na autostradzie z butem w podlodze.
    > silnik 1.2benzynowy występował w starsztcg doblo i jest prosty jak
    > budowa cepa ale za to mułowaty - zapomnij o wyprzedzaniu na drogach z
> [...]
    Mam 1,9 Multijet rocznik 2007 i to chyba mój ostatni Fiat.
    Przebieg 160 kkm i mam wymienione: koło dwumasowe - dwukrotnie
    tarcza sprzęgła, gałki przedniego zawieszenia (było dwa razy w
    naprawie), amortyzatory tylne, świece żarowe i filtr FAP. O duperelach
    typu tarcze hamulcowe i klocki nie wspominam.
    Dwa razy jechałem na sznurku, bo w zimie zgasł przy niecałych 20
    stopniach i nie chciał zapalić (paliwo z BP).
    Do tego dochodzą denerwujące komunikaty typu:
    zapalam zimny silnik i wyskakuje "temperatura cieczy chłodzącej
    przekroczona" ewentualnie, awaria ABS.
    Jeździ się tym fajnie, ale wymiana koła dwumasowego miesiąc po gwarancji
    mnie lekko w*****ła, zwłaszcza, że kwota była czterocyfrowa.
    Jacek