    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: kupilibyście? ja tak
    Date: Mon, 05 Nov 2012 14:34:14 +0100

    On 2012-11-05 14:02, Pszemol wrote:

    > Używam na porządku dziennym iPhone4 w uchwycie na kierownicę
    > roweru (bez żadnej folii na ekranie) i obraz jest bardzo dobrze widoczny.
    > Uchwyt muszę wymienić bo ten co mam nie jest super dobry, ale jest...
    > Program jakiego używam, Endomondo, napisany jest tak, że oczywiście
    > nie gasi ekranu w czasie treningu więc powiem że masz sztuczne problemy.
    > Wczoraj zrobiłem w taki sposób 30 mil na rowerze na zachodnich
    > przedmieściach Chicago. Pogoda była super: słonecznie i chłodno.
    > Idealna właśnie na rower.

    Pszemol, zdradz prosze ile Ci placi Apple za promocje ich sprzetu.
    Co prawda jest ona dosc nieudolna, dosc skutecznie mnie zraziles do
    iPhone'a. Reszte zrobil bezposredni kontakt z iPadem.
    Ja wiem, ze iPhone ma najlepszy wyswietlacz na swiecie, slowo Retina
    nabiera tutaj zupelnie innego znaczenia: jasosc ekranu jest tak duza, ze
    jego tresc jest "wypalana" na siatkowce (retina) na czas, w ktorym mozna
    przeczytac na przyklad przeprosiny Apple'a skierowane do Samsunga.
    Oczywiscie bezposrednie zestawienia w sieci prezentujace jakosc obrazu w
    sloncu na roznych telefonach klamia (m.in. 4S), bo w niektorych
    przypadkach wychodzi na to iz konkurencja jest nieco bardziej czytelna...
    Uchwyt, o ktorym piszesz, z pewnoscia wspaniale pasuje do ramienia, bo
    ja pisalem o bieganiu, no chyba ze stucznie starasz sie znow forsowac
    wspanialosc Twojego iP.
    Gratuluje, ze miales sloneczna pogode; dla mnie to nie mialo wiekszego
    znaczenia, Defy moge topic do 1m nie wspominajac o takich drobiazgach
    jak deszcz.
    Pozdrawiam i raczej bez odbioru.