  • Data: 2012-11-05 19:06:09
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k78f8q$3fp$1@node2.news.atman.pl...

    > Pszemol, zdradz prosze ile Ci placi Apple za promocje ich sprzetu.
    > Co prawda jest ona dosc nieudolna, dosc skutecznie mnie zraziles
    > do iPhone'a. Reszte zrobil bezposredni kontakt z iPadem.

    Czy możesz powstrzymać się od argumentów personalnych jak
    te insynuacje że ktoś mi tu płaci za promocję sprzętu Apple?
    Jestem użytkownikiem iPhone 4 od ponad dwu lat i jestem
    z niego bardzo zadowolony - to co piszę wywodzi się z moich
    bezpośrednich doświadczeń z kilkoma egzemplarzami iPhone 4.

    > Ja wiem, ze iPhone ma najlepszy wyswietlacz na swiecie, slowo Retina
    > nabiera tutaj zupelnie innego znaczenia: jasosc ekranu jest tak duza, ze
    > jego tresc jest "wypalana" na siatkowce (retina) na czas, w ktorym mozna
    > przeczytac na przyklad przeprosiny Apple'a skierowane do Samsunga.

    Jasność ekranu iPhone 4 i redukcja odblasków od tego ekranu
    (bez zamontowanych jakichś folii które wyraźnie psują tą zdolność)
    jest wystarczająca abym używał go na porządku dziennym do
    śledzenia jazdy na rowerze nawet w słoneczną pogodę.

    Ty montujesz jakieś folie które psują Ci wrażenia i potem dziwisz
    się że masz kiepską jakość ekranu, że masz odblaski - pretensje
    miej do siebie lub do producenta folii dającego fałszywe obietnice.

    > Oczywiscie bezposrednie zestawienia w sieci prezentujace jakosc obrazu
    > w sloncu na roznych telefonach klamia (m.in. 4S), bo w niektorych
    > przypadkach wychodzi na to iz konkurencja jest nieco bardziej czytelna...

    Nie znam takich zestawień.

    > Uchwyt, o ktorym piszesz, z pewnoscia wspaniale pasuje do ramienia,
    > bo ja pisalem o bieganiu, no chyba ze stucznie starasz sie znow forsowac
    > wspanialosc Twojego iP.

    Nigdzie nie polecałem uchwytu do rowera do biegania.

    > Gratuluje, ze miales sloneczna pogode; dla mnie to nie mialo wiekszego
    > znaczenia, Defy moge topic do 1m nie wspominajac o takich drobiazgach jak
    > deszcz.

    Wspomniałem o słonecznej pogodzie tylko dlatego że rozmowa była
    o czytelności ekranu LCD na zewnątrz - słoneczna pogoda to dla tych
    ekranów najgorsze warunki. Nie ma z nimi najmniejszych problemów
    przy zachmurzeniu czy deszczowej pogodzie a tym bardziej w nocy:
    przetestowałem na swoim rowerku oczywiście. W nocy trzeba nawet
    mocno obniżyć jasność ekranu bo oślepia kierowcę rowera i drogę
    słabo widać jak Ci się źrenice od zbyt jasnego iPhone zwężą.

    > Pozdrawiam i raczej bez odbioru.

    Przykro mi - ale to tak nie działa na niusach. Nie chcesz rozmawiać?
    To sam nie odpisuj a nie wyobrażaj sobie że mnie zmusisz do milczenia.