  • Data: 2011-05-17 09:41:54
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić
    Od: Janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2011 22:09, tradycja pisze:
    > Szukam mądrej rady na moją marną sytuację
    (...)

    To bardzo dowcipna anegdota. No i pseudonim autora też.
    Taka tradycja, żeby kupować ostatnim rzutem na taśmę.
    Zastaw się, a postaw się. Widuję od zawsze w swojej
    okolicy samochody sławnych marek, na oko w bardzo dobrym
    stanie, czyli lakier bez zadrapań i ubytków, a i samochód
    jeździ bez problemów. Tak to wygląda latem, bo zimą
    jest gorzej. Wtedy dopiero można zauważyć tę grupę
    posiadaczy aut. Zapalają z trudem, czasem nawet starym
    sposobem - rozpędzając się z górki. A kiedy pojawi się
    śnieg, wypychają samochody z zatoczek ręcznie. Z bliska
    można zobaczyć, że opony mają stare.

    Ten obrazek dotyczył samochodów używanych. A wpis
    pani Tradycji o ambitnym kupnie samochodu nowego
    dowodzi, że następuje pewna zmiana tradycji. Jest to
    zmiana sposobu zaspokojenia ambicji - poprzez kupno
    samochodu wypasionego (jak na przeciętną płacę),
    ale niekoniecznie mercedesa czy innego bmw. Ważne, żeby
    bił sąsiadów po oczach - swoją nowością. Dziś już
    mamy doświadczenie w ocenie, czyli widać, co nowe,
    a co nie.

    Pozdrawiam Tradycję!

    Jan