  • Data: 2011-05-17 23:07:49
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tradycja" <x...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:iqs6ki$o5i$1@node2.news.atman.pl...

    > o ranyy, dzięęęeki - nie spodziewałam się tak rzeczowych konkluzji!
    > nie jestem w stanie ocenić ich wartosci realnej, ale wyglądają
    > 'niebezpiecznie' poprawnie

    Po prostu trzeba sobie uświadomić jakie są następstwa oraz jakie możliwości.

    > czy jestes już żonaty? ;;;)))

    Tak, ale jakby coś to możemy się spotkać ;)

    > Qurdę, teraz jestem poważnie zaniepokojona,
    > nie wiem też na czym polega sprzedaż autaz kredytem
    > (a także - jak t odziała że 'sprzedając auto, kredyt jest przeliczany na
    > nowo'...)
    >
    > Pytanie też, jak sprzedać takie auto NIE MAJĄC GOTÓWKI (dostanę ~50 tyś a
    > mam spłacić 100).

    Nie masz spłacić 100 tys.
    Tyle, a nawet dużo więcej będziesz musiała spłacić jeżeli dalej będziesz
    ciągnąć ten kredyt i zadłużać się na kartach kredytowych, tylko po to aby
    spłacać ten kredyt samochodowy.
    Jeżeli kredyt zostaje spłacony jednorazowo np. na skutek sprzedaży tego
    samochodu innej osobie to nie płacisz odsetek za 8 lat tylko beżące odsetki
    + dodatkowe koszta operacyjne.
    Wartość kredytu, który dostałaś to 66 tys. zł.
    Te 92tys. zł to jest Twój kredyt + odsetki za okres 8 lat.
    Rok już spłacałaś. Ale nie wiemy jak liczone były odsetki. Czy jako stałe
    czy też zmienne oprocentowanie. Od tego zależy ile do tej pory spłaciłaś
    samego kredytu, a ile odsetek.

    W przypadku sprzedaży auta zastawionego w banku musisz to zrobić poprzez
    bank. Nie ma innej możliwości. Ty możesz tylko przyprowadzić klienta do
    banku, a resztą zajmuje się bank. Ty tych pieniedzy nawet nie zobaczysz, ale
    też przestaniesz mieć zobowiązania wobec banku lub też pozostanie Ci do
    spłaty niewielka kwota, którą po rozłożenniu na raty spłacisz bez problemów.
    Dlatego też w pierwszej kolejności należy odwiedzić bank i opowiedzieć
    doradcy finansowemu dokładnie to co opisałaś tu na grupie. Można też
    skorzystać z usług doradców finansowych, którzy właśnie zajmują się
    wyciąganiem z takich wydawałoby się beznadziejnych sytuacji. Następnie
    dajesz ogłoszenia o sprzedaży z informacją o zasadach sprzedaży.

    Wpisz w Googlach "jak się pozbyć długu".
    Znajdziesz wiele ciekawych informacji na ten temat.