  • Data: 2011-05-16 22:24:12
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 22:12, marjan pisze:
    > Owszem, jest. Kupić auto na kredyt :)

    Za mocno uogólnione. Kredyt nie jest zły jeśli bierze się go z głową.
    Szczytem głupoty jest kupić na kredyt coś co wielokrotnie przekracza
    możliwości finansowe. Gdyby zamiast tego Civica za 66tyś kupiła starsze
    auto za 20zł to dzisiaj raczej nie miała by żadnego problemu ze spłatą.
    Jak się jest pazernym na materialne zabawki to tak się to właśnie kończy
    a banki tylko zacierają ręce z kasy jaka do nich leci praktycznie za nic.