  • 21. Data: 2010-01-11 15:55:16
    Temat: Re: kupię auto do 5tys zł - Warszawa
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    AL pisze:
    > Wiec wszystko sprowadza sie do tego, czy bylo pilnowane, czy nie.

    no właśnie, z taką różnicą,że nawet nie pilnowane mk2 jakoś daje radę,
    żona przez jakiś czas (prawie rok) robiła tym mk2 jakieś 200-300km
    dziennie czasami więcej. Tłukła go po dziurach (lek wet jeździła do
    krów, świń i innych stworów) po prostu nic się nie działo, byłem
    zdumiony, że sprzedając go dowiedziałem się na przeglądzie, że amorki
    jeszcze w normie podobnie jak reszta elementów.

    Teraz dostała nowe berlingo i na serwis tego auta wydała więcej niż na
    serwis tego golfa w którym zmieniałem tylko filtry, oleje, żarówki i
    tarcze oraz klocki.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-01-11 15:59:19
    Od: szymo <s...@w...pl>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    >
    > Teraz dostała nowe berlingo i na serwis tego auta wydała więcej niż na
    > serwis tego golfa w którym zmieniałem tylko filtry, oleje, żarówki i

    przed paroma postami napisałeś ze wymieniłeś znacznie więcej.

  • 23. Data: 2010-01-11 16:05:24
    Od: Tomasz Tybusz <t...@j...pl>

    W dniu 2010-01-11 08:13, Napitek pisze:
    > Witam
    > chetnie kupie auto osobowe w cenie do 5 tys zł
    > Diesel do 2 litrów lub benzynka z gazem , tez max 2 litry
    >
    > jak ktos z grupowiczów ma cos ciekawego to porsze na priva
    >
    > i tylko z Warszawy po po stare auto szkoda paliwa daleko jechac
    >
    > pozdrawam
    > Napitek

    Proponuję VW passat B3 1.8 benz+gaz. Samochód nie do zdarcia,
    Ewentualnie Passat B4

  • 24. Data: 2010-01-11 16:08:47
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    szymo pisze:
    > przed paroma postami napisałeś ze wymieniłeś znacznie więcej.

    zapomniałem o szklankach i wycięciu zapchanego kata :)
    dodam, że znajomy nie spodziewałem się po nim fanatyk VW jak się
    okazało, jest z auta zadowolony. W ASO kupił ostatnio do niego niektóre
    plastiki które moja żona urwała gdy jechała przez jakieś polne drogi :)

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-01-11 16:36:08
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Tomasz Tybusz pisze:
    > Proponuję VW passat B3 1.8 benz+gaz. Samochód nie do zdarcia,
    > Ewentualnie Passat B4

    potwierdzam, te samochody dosłownie buraki tłuczą katują a one nie chcą
    się zepsuć, osoba posiadająca auto innej marki czytając te słowa myśli,
    odbiło mu co on pisze, ale taka jest rzeczywistość. Niestety kij ma dwa
    końce ciężko jest kupić auto w którym ktoś na siedzeniu nie woził
    świniaka lub cielaka i pod siedzeniem nie ma resztek kartofli.
    Trzeba więc szukać szukać i jeszcze raz szukać, potem można się już
    cieszyć jazdą która nie powinna nastręczać zbyt wielu problemów. \
    Można się wtedy zlewać z frajerów którzy kupili nowe auto z myślą o
    bezawaryjnej eksploatacji przez kilka lat ;D

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-01-11 20:05:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 10:27:54 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Za taką kasę kupisz golfa II +drobne naprawy, znalezienie czegoś godnego
    > uwagi trochę zajmie ale jak się uda będziesz zadowolony.
    ...kiedy go sprzedasz i kupisz sobie na przykład Mondeo.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 27. Data: 2010-01-11 20:45:21
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > ...kiedy go sprzedasz i kupisz sobie na przykład Mondeo.

    Daewoo nubira, rocznik 1999 powinno sie miescic w tej cenie. kombi z 1998
    roku w pazdzierniku za 5 tys sprzedalam

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 28. Data: 2010-01-11 23:52:57
    Od: Tomasz Tybusz <t...@j...pl>

    W dniu 2010-01-11 16:36, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > Można się wtedy zlewać z frajerów którzy kupili nowe auto z myślą o
    > bezawaryjnej eksploatacji przez kilka lat ;D

    Części są za grosze. Naprawdę polecam. Mam takiego z 1992r. Kombi,
    pakowny, wejdzie cała duża szafa od meblościanki. Podobno można na nich
    z 800 000 km spokojnie pojeździć. Mój na razie ma 330 000 km ;)

  • 29. Data: 2010-01-12 07:47:06
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > ...kiedy go sprzedasz i kupisz sobie na przykład Mondeo.

    Nadejszła wiekopomna chwila :)
    Adam poleca przednionapędowego...

    Kiedyś nawet po tym, jak poleciłeś komuś Sierrę, zamiast - tradycyjnie -
    Granady, zapytałem się ciebie, kiedy zaczniesz polecać Mondeo.
    Odpowiedziałeś coś w stylu: przednionapędowego? NIGDY!

    świat się zmienia...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 30. Data: 2010-01-12 21:44:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 07:47:06 +0100, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > Granady, zapytałem się ciebie, kiedy zaczniesz polecać Mondeo.
    > Odpowiedziałeś coś w stylu: przednionapędowego? NIGDY!

    A co będe rynek ścierek psuł? ;)