    From: Pan Peresada <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Date: Thu, 11 Aug 2011 15:33:29 +0200
    <j1o1cm$auf$1@inews.gazeta.pl> <j1o2v0$qde$1@node2.news.atman.pl>
    <j1o8ak$lkt$1@mx1.internetia.pl> <j1oogf$t10$1@news.onet.pl>
    <4e3ffd42$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <4e429b78$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <4e43c1b9$0$3488$65785112@news.neostrada.pl>

    Kosu <6...@e...pl> napisał(a):

    >Nie wszystkie błędy i manipulacje da się obronić "skrótami myślowymi".
    >Powiesz coś takiego 100 osobom i któraś Ci uwierzy, że człowiek w
    >fartuchu dosypuje do jej pomidorów proszek z torebki z narysowanym
    >oznakowaniem radioaktywności i napisem "dodatek GMO". Dobry materiał na
    >żart rysunkowy, ale poza tym...

    >Przez pierwszy dzień po produkcji są na pewno mniej naturalne, bo mają
    >chemię. Nie wiem czy chemia w kiełbasach jest w ogóle szkodliwa.
    >Ale wiem coś innego. Wiem że pod koniec terminu ważności kiełasy z
> [...]

    Podsumuje Twoje 2 posty tak: moja historia miala pokazac, ze temat zywnosci
    to moje drugie zycie i zeby sie wyleczyc z raka bez pomocy lekarzy stosujac
    odpowiednie
    odzywianie nie wystarczy ogolna wiedza dotyczaca zagadnienia odzywiania
    - i to wlasnie moj post sugerowal, ze nie rozmawiasz z kims, ktos ma jednak nieco
    wieksze
    zakres wiedzy niz sol naturalna i benzoesan sodu, ale Ty uparcie sprawadzasz rozmowe
    do parteru
    (do swojego pozoimu wiedzy?)
    No i oczywiscie Ty jako kolejny wyjechales
    z jakims wspolczuciem zupenie nie rozumiejac sedna - bo gdybys znal temat wyleczenia
    z tak ciezkiej
    choryby przewleklej jaka jest nowotwor, ze zrozumieniem, ze nie da sie go wyleczyc
    ot tak bez dokladnej analizy tematyki odzywiania i jego wplywu na zdrowie i leczenie,
    to bys nie
    wyskoczyl z tekstem, ze dla mnie szczyt naturalnosci to sol kuchenna.

    Tak naprawde jak widze malo wiesz (chcoiaz Ci sie wydaje, ze wiesz duzo i w takiej
    tez roli od razu sie stawiasz w rozmowie). Przyklady, ktorych uzywasz sa infantylne
    albo wrecz nieprawdziwe i niemajace zadnego zwiazku ani rzeczywistoscia
    ani z prawidlowym odzywianiem. Oczywiscie mozesz jesc co chcesz, bo nic
    mi do tego, ale nie wypisuj glupot bo jeszcze ktos uwierzy.