    Date: Thu, 11 Aug 2011 14:05:05 +0200
    From: Kosu <6...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    <j1o1cm$auf$1@inews.gazeta.pl> <j1o2v0$qde$1@node2.news.atman.pl>
    <j1o8ak$lkt$1@mx1.internetia.pl> <j1oogf$t10$1@news.onet.pl>
    <4e3ffd42$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <4e429b78$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...com>
    <4e438d1a$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>

    On 2011-08-11 11:38, Pan Peresada wrote:
    > Jesli nie rusza Cie informacja,ze na drugie miejsce po naczyniowcach wysuwaja sie
    gastrolodzy,
    > jesli chodzi o ilosc pacjentow, a prognozowana przyczyna smierci w co 3 przypadku
    > za niecale 20 lat to nowotwor to coz, nie mam nic Ci wiecej do powiedzenia.
    > Smacznego (bo dla wiekszosci ludzi dzis to smak jest wyznacznikiem jakosci
    produktu).

    Bardzo mnie wzruszyła Twoja historia. Albo nie. Właściwie jest mi
    zupełnie obojętna.

    Tak naprawdę współczuję Ci tylko tego, ze po kilku postach już
    wskoczyłeś na argument "jestem ofiarą i wszyscy macie mi współczuć".

    Ludzie chorują i umierają, bo na coś muszą. Możesz walczyć ze statystyką
    i eliminować kolejne pozycje. Najpierw choroby wieńcowe, potem
    nowotwory. No ale w końcu dojdziesz do pozycji "wypadki komunikacyjne",
    "wypadki w domu i pożary" oraz "utonięcia". I co wtedy? Przestaniesz się
    myć, gotować albo wychodzić z domu? Bo jeśli nie, to statystycznie
    skazujesz się na śmierć w eksplozji gazu albo podczas kąpieli z
    suszarką. I nikt Ci nie broni - masz do tego pełne prawo.

    Ale nie obrażaj ludzi tylko dlatego, że wolą normalnie żyć bez
    dodatkowych stresów i umrzeć w szpitalu.

    pozdrawiam,
    PK