  • Data: 2010-08-31 23:26:08
    Temat: Re: ku przestrodze.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Aug 2010 23:15:53 +0200, kogutek wrote:
    >Z innego wiarygodnego źródła wiem że
    >spłyniecie masy czynnej z płyt powstaje wskutek rozrywania jej przez tworzące
    >się pęcherzyki gazów.

    I od nadmiernego wyladowania tez splywa.
    A najgorsze ze jesli masa splynie z innych przyczyn .. to skoro jednak
    splynela, to zawinilo napiecie ladowania :-)

    P.S. wspolczesne samochody nie maja przypadkiem monitorowania napiecia
    ? Moze da sie skontrowac odrzucenie reklamacji ..

    >I nie pierdziel że odpowietrzniki w korkach mogą się zapchać same z
    >siebie. Nie mogą. Nie mają czym. Tlenem i wodorem się nie zapchają. W życiu nie
    >widziałem niedrożnego odpowietrzenia w korku od akumulatora. Ty oczywiście
    >widziałeś. Tylko ze nikt w twoją historyjkę o zapchanych korkach od akumulatora
    >nie uwierzy.

    Niby rozsadnie mowisz .. tylko ja taki rozwalony akumulator widzialem.
    Zdjecia tez tu pokazano. Nie zdarza sie czesto .. ale jak widac
    zdarza.
    No chyba ze to wybuch wodoru - ale jakim cudem, przeciez w srodku nic
    nie iskrzy, nie ma co iskrzec :-P
    J.