  • 31. Data: 2011-10-06 02:52:38
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 19:09:48 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    (...)

    To nie sa doswiadczenia osobiste, ale badalem temat teoretycznie ok. roku
    czy dwoch lat temu i jedyne opony bieznikowane, na ktore nie narzekano, a
    wrecz je chwalono, to byly Collin's Winter Extrema firmy Profil.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2011-10-06 07:31:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
    > kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
    > Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co
    > faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko
    > bajkopisarskie umiejętności.
    >
    > ps. tylko prosze nie wracajmy do PRLu a rozmawiajmy o dzisiejszych oponach.

    Mialem nalewki kiedys, juz dlugo po PRL i nie polecam, lepsze byly te
    lyse, ktore zamienilem na nalewki.
    Wiecej juz nigdy sie nie skusilem, bo wolalem kupic nowe to i nie wiem
    jak to teraz wyglada.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2011-10-06 09:35:32
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "scobowski"

    > Żeś przyoszczędził, zważywszy na fakt, że macałem sobie dzisiaj Frogo2 w
    > Tesco po 190 zł (195/65/15) -to wychodzi jakieś 280zł różnicy i co tam
    > sobie za te 280 nakupiłeś?

    Pińcet zielonych i pomarańczowych choinków na wszyćkie lusterka :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 34. Data: 2011-10-06 09:50:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 5 Oct 2011 19:09:48 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    Staram się nie pić przed jazdą, ale mam kilka: czarnoporzeczkową,
    malinową. Teraz robi się z pigwy, ale jeździć na niej będzie można
    dopiero za jakiś czas.

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/nalewka

  • 35. Data: 2011-10-06 09:53:30
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

> [...]

    > Żeś przyoszczędził, zważywszy na fakt, że macałem sobie dzisiaj Frogo2 w
    > Tesco po 190 zł (195/65/15) -to wychodzi jakieś 280zł różnicy i co tam

    zostawilem sobie na emeryture, ktora nie wyplaci mi panstwo za 30 lat,
    jakis tydzien zycia... zawsze cos :)

  • 36. Data: 2011-10-06 09:55:55
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-10-05 23:28, Michał pisze:

    > Ale lanos 1.6 tak ma,

    Jakoś po założeniu tanich Rain Expierdów przestał mieć. Nawet na
    zużytych oponach, które były chyba od nowości zachowywał się o niebo
    lepiej niż na nalewkach.

    --
    kamil d

  • 37. Data: 2011-10-06 10:39:22
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-10-06 00:13, scobowski pisze:
    > czw 30 lip 2009 - wystawiałem chłopu pozytywny komentarz po tygodniu
    > testowania.

    Chętnie bym opisał w negu właściwości tego produktu ale niestety
    zamówiłem przez sklep internetowy. Zamawiałem jakoś pod koniec
    października 2010.

    > W międzyczasie byłą zima i zimowe kółka, później wiosna - i do teraz
    > oponki bez zarzutu.
    > Gorsze od pirelli SP-Sport :D, o niebo lepsze niż Fuldy Carat Progresso
    > (takie kolejno były na tym samochodzie poprzednio).

    Moje były gorsze od czegokolwiek co miałem wcześniej w jakimkolwiek
    aucie. Przy wyważaniu zero problemu, pod względem "mechanicznym" też
    raczej są ok, nie sądzę, żeby coś się z nich miało oderwać, niestety jak
    pisałem pod względem przyczepności jest tragedia.

    > Mając wybór: używka po 120 i regenerat po 120 - kupiłem te drugie.

    Wybierałem pomiędzy nalewkami a nowymi Frigosami, wtedy o używanych
    nawet bym nie pomyślał. Teraz, kto wie, skoro na starych zużytych
    oponach normalnej firmy auto zachowywało się o niebo lepiej...

    Może to kwestia quattro, może letnie robią lepsze a może po prostu
    miałeś szczęście i trafiłeś w dobre egzemplarze, ja w stronę nalewek na
    pewno już nie spojrzę.

    --
    kamil d

  • 38. Data: 2011-10-06 10:52:40
    Temat: Re: kto? je?dzi? na nalewkach (ostatnio)?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-06 09:53, stabillo pisze:
    > U?ytkownik "Przemys?aw Czaja"<p...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > zostawilem sobie na emeryture, ktora nie wyplaci mi panstwo za 30 lat,
    > jakis tydzien zycia... zawsze cos :)

    Tydzień? Chcesz żyć na emeryturze jak burżuj? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 39. Data: 2011-10-06 13:33:38
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:

    > Wiesz... są nalewki i nalewki.
    > Mam teraz komplet nalewek slicków i medie.

    Przyznaj się kto jest producentem ? Fedima ? Mają homologację drogową ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 40. Data: 2011-10-06 15:54:32
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

> [...]
    > Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co
    > faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko

    Miałem 2 lata temu letnie to rant ochronny wpierw się łuszczył a potem
    odpadł. Na mokrym słabo trzymały, auto miało tendencję do "pływania" jak
    by się jechało na bardzo wysokim profilu opony. Po prostu wyrobionego,
    miękkiego boku opony nic nie zregeneruje. Zimówki miałem dwa komplety,
    oba to była tragedia. Nierówno odlany bieżnik miał bicie, fatalne
    trzymanie na mokrym, głośne, ciężkie. Przy >70km/h zamiast cieszyć się
    jazdą to przez głowę przechodzą myśli jak tam stan klejonego bieżnika,
    czy się nie rozlatuje. Jazda autostradowa to już w ogóle tortura dla
    psychiki ;)