    From: Excite <n...@n...bedzie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Date: Thu, 06 Oct 2011 15:54:32 +0200

    > Chodzi mi o doświadczenia z nalewkami założonymi do zwykłego,
    > kilkunastoletniego samochodu niskiej klasy o stosunkowo niewysokiej mocy.
    > Ja wiem, ze to PMS ale może uda sie utrzymać wątek wsórd tych co
    > faktycznie mieli jakieś osobiste doświadczenia, a nie mają tylko
    > bajkopisarskie umiejętności.

    Miałem 2 lata temu letnie to rant ochronny wpierw się łuszczył a potem
    odpadł. Na mokrym słabo trzymały, auto miało tendencję do "pływania" jak
    by się jechało na bardzo wysokim profilu opony. Po prostu wyrobionego,
    miękkiego boku opony nic nie zregeneruje. Zimówki miałem dwa komplety,
    oba to była tragedia. Nierówno odlany bieżnik miał bicie, fatalne
    trzymanie na mokrym, głośne, ciężkie. Przy >70km/h zamiast cieszyć się
    jazdą to przez głowę przechodzą myśli jak tam stan klejonego bieżnika,
    czy się nie rozlatuje. Jazda autostradowa to już w ogóle tortura dla
    psychiki ;)