-
111. Data: 2011-10-10 09:47:42
Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>
On 2011-10-07 23:20, Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2011-10-07 12:31, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>> On 2011-10-06 19:34, Tomasz Pyra wrote:
>>> W dniu 2011-10-06 13:33, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
>>>> On 2011-10-06 02:03, Tomasz Pyra wrote:
>>>>> W dniu 2011-10-05 20:36, Kuba (aka cita) pisze:
>>>>>
>>>>>> A wracając do tematu - moje pytanie bierze sie z *niewiedzy*
>>>>>> Zastanawiam sie czy coś sie zmieniło w technologii (a konkretnie w
>>>>>> kontroli jakości) wykonania od czasów Fiatów 126p, kiedy to ostatnio
>>>>>> mialem wlasnie w takim pojeździe założone nalewki ;)
>>>>>
>>>>> Wiesz... są nalewki i nalewki.
>>>>> Mam teraz komplet nalewek slicków i medie.
>>>>
>>>> Przyznaj się kto jest producentem ? Fedima ?
>>>
>>> MaxSport RB5-F3 21/63-17
>>
>> I jesteś z nich zadowolony ? Bo ja słyszałem odmienne opinie (głównie).
>
> Trudno powiedzieć, bo to moje pierwsze slicki w Hondzie.
> Następne kupię pewnie Markgumy i wtedy porównam.
Gwoli uzupełnienia: podobne nowo mieszanki Maxxsporta są znacznie lepsze
od poprzednich (o których miałem większość opinii). O markgumie jeśli
chodzi o slicka to niestety sporo niepochlebnych opinii krąży.. a to że
bieżnik się odkleja, a to że uszkodzenia wychodzą...
Jakie mniej więcej masz różnice w cenach ?
> Na pewno jest dużo lepiej niż na cywilnych oponach, jedną parę już
> zużyłem i nie ma problemu np. z kordem.
Miło słyszeć :-)
> Z 13" slickiem Markguma miałem zawsze problemy - wyłaziły bąble, albo
> pojawiały się inne uszkodzenia z boku, ale tłumaczę to sobie tak, że
> trudno o dobry kord 13", a w 17" dostępność bardziej wytrzymałych kordów
> powinna być większa.
Coś w tym może być.. no i 13-tkowe kordy mają z definicji niższe
parametry niż 17-tki...
choćby z powodu różnicy w profilu i indeksie prędkości.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
112. Data: 2011-10-11 20:41:10
Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>
W dniu 2011-10-07 10:04, s2k pisze:
> W dniu 2011-10-06 18:26, Excite pisze:
>> W dniu 2011-10-06 17:50, Dysiek pisze:
>>> Zastanawiam sie po co w ogole kupowac opony regenerowane? Jaka to jest
>>> oszczednosc? 50 zl na komplecie?
>>
>> Różnice są znacznie większe przy większych oponach. Ja byłem zmuszony
>> kupić 2szt na tył ale 225/45/17" i nalewka Profil kosztowała 150zł szt.
>> gdzie nowe Continentale to koszt około 500zł/szt a najtańsze
>> Chińszczyzny to około 250zł/szt.
>
> Continental to najwyższa półka. Ile mocy że nie rozważałeś Dębicy?
Pisałem wyżej, powtórzę ;)
Co ma moc do dębicy?
Znajome A8D2 popyla na Dębicach - bezproblemowo.
-
113. Data: 2011-10-13 00:49:02
Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
A co Ty, kiedyś 4/5 taryfiarzy jeździło na bieżnikowanych.
-----
> nikt wsród wielu znajomych nie jeździ na nalewkach w osobówce.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
114. Data: 2011-10-13 01:40:26
Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>
W dniu 2011-10-08 22:04, Michał pisze:
> ale ostatnio się nawet siostry lanos tez 1.6 popsuł (rozbił) przez
> trakcję i brak ESP, na mokrym.
nie nie. popsuł się przez nałożenie się kilku czynników:
- dupy kierowcy
- kiepskich opon
- wybitego zawieszenia
- przyrody / warunków atmosferycznych
- brak systemów poprawiajacych dupowatość kierowcy
Jak by nie liczyć, słabe opony to tylko 20% "sukcesu" :)
W sprawnym "średnim" aucie - różnica powodowana przez opony jest NIKŁA.
A jak się jeździ "po polsku" - z w*****nymi amorkami, luzami i zrypaną
przez ona luzy geometrią - to się zwala na opony ;) (taaa, ultragrip-y
mają wg. reklamy 6% lepszy grip od innych ;) )