eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Excite <n...@n...bedzie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Date: Fri, 07 Oct 2011 16:48:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <j6n3f3$262$1@node2.news.atman.pl>
    References: <j6i308$19c$1@inews.gazeta.pl> <j6kbun$719$1@node2.news.atman.pl>
    <j6kj2b$rqd$1@inews.gazeta.pl> <j6kkr4$g8s$1@node2.news.atman.pl>
    <j6klia$raf$1@mx1.internetia.pl>
    <4e8eb5f9$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j6mhd9$l8v$1@inews.gazeta.pl>
    <4e8ed600$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <j6mm2d$8je$1@inews.gazeta.pl> <j6moh8$mja$1@node2.news.atman.pl>
    <j6mp7s$jl6$1@inews.gazeta.pl> <j6n0s4$v51$1@node2.news.atman.pl>
    <j6n211$hlg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-79-43-233.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1317998883 2242 89.79.43.233 (7 Oct 2011 14:48:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Oct 2011 14:48:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j6n211$hlg$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 111007-0, 2011-10-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2404894
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-07 16:23, Kuba (aka cita) pisze:
    > Sęk w tym, ze czasy sie zmieniły.

    Jak byśmy rozmawiali o samochodach nowych to OK masz racje. Ale mówimy o
    starych Oplach które za naszą zachodnią granicą przeważnie są
    postrzegane jako złom z racji swojego wieku. To są auta z innej epoki i
    chyba nie ma co ich oceniać obecnymi standardami.

    > 2,5 jedzie lepiej od 2,016V bo mam większy momen i w dodatku przy
    > niższych obrotach.

    Jak by jechała lepiej to jednak do 100km/h rozpędziła by się szybciej. A
    rozpędza się wolniej więc nie wiem jak chcesz udowodnić lepszą dynamikę
    przy gorszym przyspieszeniu.

    > Póki nie stajemy na kresce to taki samochód w ruchu
    > ulicznym jest zdecydowanie dynamiczniejszy.
    > 2,016 musisz mocno wkręcić na obroty, zeby to jakoś sie poruszało.

    No i wkręcam na obroty jak trzeba, od tego są.

    > Porówywanie czasów do 100km/h w samochodach do codziennego użytku jest
    > nadużyciem bo nie czas przyspieszeń maksymalnych sie liczy, a to na ile
    > dynamicznie można jechać samochodem nie używając czerwonej skali
    > obtotomierza i tu wyższość Omeg V6 nad R4.

    Jak chcesz wycisnąć wszystko z 2.5TD to też musisz go kręcić do końca
    inaczej nie uzyskasz osiągów jakie podaje fabryka. Czasy do 100 akurat
    dużo mówią o dynamice, to przecież nic innego jak ocena przyspieszenia
    na 1,2 i 3 biegu. Tych biegów najczęściej używa się w jeździe miejskiej.
    Sensu nie miały by porównania 0-200 ale takich nikt tu nie proponuje.

    > Co do spalania - zależy jak na to spojrzec. Owszem na forum przesadzają
    > i kult V6 jest mocno przesadzony. Nie można jednak móić, ze 2,0 16V jest
    > dynamiczna :D

    Niech będzie zmiana na "wystarczająco dynamiczna jak dla mnie" choć
    wiadomo że zawsze chciało by się więcej niż się ma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: