  • Data: 2011-10-07 17:24:42
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/10/2011 14:32, s2k wrote:

    > Co ty z tym olejem? W wielu miejscach chętnie przyjmują przepracowany
    > olej, a nawet płacą za niego.Przepracowany olej to paliwo do specjalnych
    > pieców ogrzewających warsztaty.

    Podobnie, jak w wielu miejscach jeszcze zapłacą za stare sprzęty AGD,
    więc te pralki w lasach same się wyrzucają, jak nic.

    > "Normalni ludzie, których nie stać na duży samochód, kupują po prostu coś
    > Dobra dobra, a Pan Miecio co firmę budowlaną ma to przecież nie będzie
    > jeździł z 4 pracownikami, wiertarkami, klejami, kluczami Fiatem
    > CINQUECENTO?! Tanie nie koniecznie oznacza małe, wielokrotnie duże jest
    > tańsze od małego. Właśnie oglądałem FIESTY i pomimo że są małe to
    > droższe są od ASTRY Kombi w podobnym roczniku.

    Jeśli pana Miecia stać na utrzymanie czterech pracowników, a nie stać na
    opony raz na dwa lata, to znaczy że coś z jego firmą jest nieteges..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net