  • Data: 2010-05-15 20:38:00
    Temat: Re: który z 5 laptopów Toshiba
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 17:13, Irokez pisze:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    toshiba to bardzo mierny sprzęt, satelite to chyba szczególnie. z tym
    miałem najwięcej do czynienia. jakosc tworzywa i lakieru to pożal sie
    boże... Ja sam raczej toshiby dla siebie nie nabędę. Della używałem, o
    dużo lepszy, mam na myśli D630. Nie piszę o parametrach bo je można
    dobrać łatwo, ale o jakości wykonania, obudowy, solidności.