  • 41. Data: 2010-06-19 18:04:57
    Temat: Re: któr?dy ze ?l?ska nad morze w wakacje?
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > o, znaki wlasnie na niego prowadza.

    Jadac od Poznania - nie. Patrzac na mape to jest dokladnie przed Kanalem
    Miejskim - na znaku widnieje "Krakow - prosto" a ja tam dalem w prawo w
    kierunku MM.

    > Dobrze to bedzie za dwa lata, jak zrobimy obwodnice.

    Oj, bedzie, bedzie :-)

    > Ja tam odczuwam. Jedziesz, jedziesz, jedziesz, godziny mijaja a do
    > celu ciagle daleko.
    > Przy 150 co prawda jest niewiele lepiej, czas kupic samolot :-(

    Ja tam nie narzekam.

    > 8h za kolkiem i wypoczety ?

    Tak, czasami sam sie sobie dziwie :-)
    Ale powaznie to baaaardzo pomaga tempomat. Odkad go zalozylem mam
    przeswiadczenie, ze juz nigdy auta bez tego wynalazku nie kupie. I sprawdza
    sie dokladnie w takich warunkach - autostrada, stala predkosc przez dlugi
    czas. Co prawda TIR-y troche przeszkadzaja ale jednym z ficzerow tempomatu
    jest automatyczny powrot do zadanej predkosci po chwilowym przyspieszeniu,
    wiec nawet podczas dynamiczniejszego wyprzedzania go nie wylaczam.

    > Tylko ze na moj gust to dzieci sie i tak wycierpia przez te 8h, i
    > dodatkowe pol godziny to niewielka roznica. O ile w ogole wystapi.

    W przypadku jazdy z Krakowa to 1,5 godziny

    > Tylko ze 11 to jest 650km. Naprawde zajmie to duzo dluzej niz 8.5h ?

    Tej drogi w ogole nie bralem na powaznie pod uwage, z DK11 zjezdzalem w
    Poznaniu i... tak, nie da sie tej trasy zgodnie z przepisami zrobic w tym
    czasie - no chyba, ze w nocy.

    > Log w GPS wlacz, albo notes wez - wrazenia to jedno, zegarek bywa
    > bezlitosny

    No to na dzien dobry:
    Krakow-Kolobrzeg via Berlin 8,5 h jazdy
    Kolobrzeg-Krakow via Poznan, Wroclaw 10 h jazdy

    Za tydzien zdam relacje z DK3/S3

    --
    ml

  • 42. Data: 2010-06-19 18:49:01
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dzięki. Pojadę trasą nr 1.

  • 43. Data: 2010-06-19 19:12:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 18:04:57 +0200, Marcin Luty wrote:

    >Jadac od Poznania - nie. Patrzac na mape to jest dokladnie przed Kanalem
    >Miejskim - na znaku widnieje "Krakow - prosto" a ja tam dalem w prawo w
    >kierunku MM.

    Hm, moze sie myle, ale wydaje mi sie ze kieruja w prawo.
    Ciezarowki to nawet maja zakaz prosto jechac ..

    A moze mi sie pomylilo z Grabiszynska - na placu Legionow tez cie
    skieruja w prawo az do konca - do Hallera.
    Taki sobie objazd wladza wymyslila :)

> [...]
    >jest automatyczny powrot do zadanej predkosci po chwilowym przyspieszeniu,
    >wiec nawet podczas dynamiczniejszego wyprzedzania go nie wylaczam.

    Bo to ma byc taki z regulacja predkosci. Przyciski + i - i sprawdza
    sie od 80 do 180km/h :-)

    Biorac pod uwage ilosc autostrad w kraju - nie jest to jednak
    wyposazenie pierwszej potrzeby. A dobrze ustawiony pedal gazu nie
    przeszkadza prawie stale.

    >W przypadku jazdy z Krakowa to 1,5 godziny

    Wydaje mi sie to przypadkiem.

    >Tej drogi w ogole nie bralem na powaznie pod uwage, z DK11 zjezdzalem w
    >Poznaniu i... tak, nie da sie tej trasy zgodnie z przepisami zrobic w tym
    >czasie - no chyba, ze w nocy.

    Kolega z zalozenia chcial w nocy, ale nawet w dzien, tak z niewielkim
    naruszeniem przepisow ?

    >No to na dzien dobry:
    >Krakow-Kolobrzeg via Berlin 8,5 h jazdy
    >Kolobrzeg-Krakow via Poznan, Wroclaw 10 h jazdy

    Ale dopiero jak czlowiek przeanalizuje zapis to widzi czemu tak wolno,
    lub czy naprawde tak szybko. :-)

    J.

  • 44. Data: 2010-06-19 19:25:18
    Temat: Re: którędy ze ?lšska nad morze w wakacje?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 17:52:54 +0200, Michal Jankowski wrote:

    >640 km. 6h. To wymaga w zasadzie niezwalniania poza autostrada ponizej
    >110 km/h, wioska czy nie wioska.
    >Jak można coś takiego proponować...

    Ja nie proponuje, ja ostrzegam :-)
    Kawalek autostrady, potem niezla droga, wyjedzie o 23 i dojedzie na 5
    rano :-)
    Wyjedzie o 24, bedzie deszczyk, zapomni CB - wpakuje sie w poranne
    korki pod Szczecinem :)

    J.

  • 45. Data: 2010-06-19 21:00:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    r...@k...pl pisze:

    > Garmin chyba ma ją już od dawna (chyba że ktoś korzysta z CityNavigatora)
    > AM również ma.

    tak - CityNavigator 2010 - jej nie ma.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 46. Data: 2010-06-19 21:06:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Seba"

    > Dobrze, dobrze...napisałem tylko jak JA bym pojechał, dobrze, że
    > proponujecie inne rozwiązania, bo watkotwórca bedzie miał mozliwośc wyboru.

    mysle, ze gdybys jechal jak mowisz (via Berliner ring ze 110km/h na
    tempomacie, a ja bym jechal zgodnie z przepisami droga nr 1 (propozycja
    watkotworcy) to bylbym na miejscu przed Toba i zdazylbym spokojnie wypic
    kawke i zamowic Tobie (tylko nie wiem, czy by nie wystygla za bardzo
    zanim bys dojechal) ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 47. Data: 2010-06-19 21:10:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 21:06:34 +0200, AL wrote:
    >mysle, ze gdybys jechal jak mowisz (via Berliner ring ze 110km/h na
    >tempomacie, a ja bym jechal zgodnie z przepisami droga nr 1 (propozycja
    >watkotworcy) to bylbym na miejscu przed Toba

    Nie, tak calkiem zgodnie z przepisami to nie :-)

    J.

  • 48. Data: 2010-06-19 22:04:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    AL pisze:

    > tak - CityNavigator 2010 - jej nie ma.

    albo inaczej - ma, ale proponuje krotki jej odcinek przejechac przez
    Nowa Sol (tak jakby czesc nie byla dokonczona). Za Nowa Sola znowu
    wprowadza na ta droge.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 49. Data: 2010-06-20 18:52:15
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Piotrek wrote:
    > za miesiąc czeka mnie trasa z Raciborza nad wybrzeże Rewalskie do
    > Pogorzelicy. W zasadzie myślę żeby jechać jedną z dwóch tras:
    >
    > 1. polecieć na A4, potem za Wrocławiem na Legnicę, zjechać z autostrady i
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    Jeździłem trasą 2 długo, aż raz nie pojechałem trasą 1.
    Na miejscu byłem parę godzin wcześniej (fajnie jest w Rewalu o 6
    rano...), a dojechałem niezmęczony.
    Jak i pasażerowie.

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2010-06-21 07:33:58
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal
    Czesc
    Kiedy jedziesz, bo my wyjezdzamy z Jaworzna 30/31 lipca okolo 2h w nocy do Rewala. I
    tez zawsze
    jedzilem S1/E75 dalej na Torun/Bydgoszcz i do celu. Jednak caly czas sie zastanawiam
    nad opcja A4 do
    Wrocka (szybko i prosto) i dalej na Poznan a nastepnie kierunek Rewal/Baltyk.
    Cavallino jak tam przejazd przez pyrlandie rano z piatku na sobote i dalej w kierunku
    Baltyku,
    chodzi mi o roboty drogowe, dziury, podmycia, tiry itp.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde