  • Data: 2010-06-19 15:46:22
    Temat: Re: któredy ze oel?ska nad morze w wakacje?
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba miec duzego pecha zeby na tym stracic 1.5h.
    > Albo sie wpakowac w jakis korek w Poznaniu czy Wrocku - co takie
    > trudne nie jest :-)

    Akurat Poznan i Wroclaw byly puste. W Poznaniu zamknieta glowna droga
    wyznaczona przez nawigacje ale jakos na czuja to ominalem. Gorzej bylo zaraz
    za autostrada (to chyba Komorniki) i przed jakims rondem. Poza tym jestem
    odmiencem i jezdze zgodnie z przepisami a 50-tek na tej trasie jest sporo.
    Wroclaw - odkad zaczalem jezdzic przez most Millenijny czy jak mu tam, to
    sama przyjemnosc. Warunek zeby tam trafic jest taki, zeby nie ufac nawigacji
    ani znakom :-).
    Jeszcze co do jazdy przez Niemcy do Kolobrzegu. Oczywiscie, ze nadrabiam 150
    km. Ale jednoczesnie oszczedam czas i sie nie mecze. Stres IMHO jest glownym
    powodem zmeczenia za kierownica a jadac autostrada z predkoscia rzedu 110
    km/h praktycznie nie odczuwa sie zmeczenia. Na moim przykladzie wygladalo to
    tak, ze po przejechaniu tych 880 km wysiadlem z auta w Kolobrzegu wypoczety.
    Wczoraj po powrocie przez Polske po prostu padlem na lozko.
    Nastepna sprawa sa dzieci - jesli moge im oszczedzic nawet kilkudziesieciu
    minut jazdy samochodem to robie to a nie patrze na koszty.
    Zdaje sobie sprawe, ze sa pewnie jeszcze inne, lepsze trasy ale dla mnie
    wybor miedzy trasa olkuska-DK1-A2-DK11 a A4-Berlin czy A4-DK5-DK11 na razie
    jest prosty i wybieram ta srodkowa mozliwosc.
    Poniewaz pod koniec tygodnia znowu musze sie zameldowac w Kolobrzegu to
    przetestuje tym razem trase przez Zielona Gore i Gorzow Wlkp. i postaram sie
    porownac do pozostalych majac swiezo w pamieci wrazenia z jazd pozosytalymi
    trasami.

    --
    ml