  • Data: 2009-02-05 13:36:08
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > A jest już dostępny tak w ogóle? Bo z tego co wiem to nie. Miał być od
    > początku lutego, ale się opóźnia i zawirowania cenowe były. Więc pewnie
    > wyszło jak zwykle i póki co to wirtualne szkło. Dla canona i nikona są
    > od dawna, dla sonego i pentaksa chyba już też, ale głowy sobie uciąć nie
    > dam, olek miał być ostatni.

    Do Olympusa to bardziej pasuje Sigma 30/1.4 która staje się fajnym
    jasnym standardem (nieco przydługim, ale się mieści).

    > Napisał, że zależy mu na kontrolą nad GO, a ja napisałem, że Olek z
    > lustrzanek daje najmniejszą. Rozumiesz czy coś nieścisłego dalej?

    Jak pisałem wyżej - jest to prawda, ale mało istotna :P

    > Czyżbyś w końcu zrozumiał? U mnie będzie na źrenicę, a jak będę chciał
    > na całą tęczówkę to przymknę. Problem będzie jak z 4/3 będziesz chciał
    > na samą źrenicę.

    A- Mój samochód pojedzie 200 km/h
    B- To dupa, a nie samochód - mój pojedzie 215 km/h !
    :P
    C- Obaj macie do dupy samochody. Mój pojedzie 230 km/h

    Tak wygląda mniej więcej ta dyskusja o wyższości APS-C i FF w kwestii
    kontroli GO nad 4/3

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79