  • 1. Data: 2011-10-11 14:10:54
    Temat: które karty prepaid można zarejestrować on-line?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    Można tak było w gaduair, jest jeszcze jakaś sieć gdzie można to zrobić
    przez www, bez wędrowania po salonach?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-10-11 18:41:30
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Można tak było w gaduair, jest jeszcze jakaś sieć gdzie można to zrobić
    > przez www, bez wędrowania po salonach?

    Carrefour Mova, mBank mobile, przynajmniej tyle znam z własnego
    doświadczenia.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2011-10-11 18:46:03
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Grzexs wrote:

    > Carrefour Mova, mBank mobile, przynajmniej tyle znam z własnego
    > doświadczenia.

    _Nadal_?

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-10-11 18:56:38
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > _Nadal_?

    Ekhm, i tuście mnie zbili z pantałyku. Nie wiem, na początku roku tak było.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-10-11 18:59:11
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-10-11 20:46, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > _Nadal_?

    mbank tak

  • 6. Data: 2011-10-11 19:31:39
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Wszystkie. Ściągasz z strony operatora wniosek. Wypełniasz, drukujesz,
    podpisujesz, skanujesz i e-mailem wysyłasz. Robota 10 min. I czekasz na
    rozpatrzenie.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2011-10-11 20:27:15
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Baluu
    z dnia: 2011-10-11 21:31:
    > Wszystkie. Ściągasz z strony operatora wniosek. Wypełniasz, drukujesz,
    > podpisujesz, skanujesz i e-mailem wysyłasz. Robota 10 min. I czekasz na
    > rozpatrzenie.
    ku potomnym:
    - w Play tak się nie da
    - w Plus też nie, tu dodatkowo potrzeba _notarialnego_ upoważnienia
    (karty na firmę) <rotfl>
    - w T-debilu tylko korespondencja papierowa i... 30 dni oczekiwania
    <rotfl^2>
    - w Heyah'u podobno zadziała za 5 dni

    Paweł

  • 8. Data: 2011-10-12 09:20:47
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    W T-Mobile napewano mailowo przejdzie.

  • 9. Data: 2011-10-12 11:32:31
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Baluu
    z dnia: 2011-10-12 11:20:
    > W T-Mobile napewano mailowo przejdzie.
    Powiem tak: po rozmowach chyba ze wszystkimi BOK, BOA, etc. mam
    wrażenie, że ludzi w każdej z tych firm dobierają selekcją negatywną. :/

    Kto odbierze telefon to ma "swoje" zdanie (zgodne z promptem z systemu
    obsługi CallCenter ;]), na maile odpisują bezmózgie boty chyba, bo jak
    zobaczą słowa klucze "prepaid" i "rejestracja" to już wklejają
    standardową odpowiedź, nie czytając co jest dalej.

    Do T-debila mam awersję od lat, ale ich też zapytałem o to
    cyt.
    Uprzejmie informuję, że rejestracja numeru może nastąpić na podstawie
    oryginału karty rejestracyjnej z naklejonym kodem kreskowym, którą
    powinien Pan przesłać listownie na adres operatora (realizacja do 30
    dni). Karty rejestracyjne dostępne są na naszej stronie www.t-mobile.pl

    Nawet się nie zająknęli o przesłaniu tego mailem. :]

    Paweł

  • 10. Data: 2011-10-12 21:52:20
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Ja kilka numerow rejestrowalem faxem i przeszło. :)