  • 1. Data: 2011-10-11 05:13:23
    Temat: A w Ameryce wcale nie jest tak źle...
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Przeglądając 'poranną prasę' trafiłem na statystyki sprzedaży
    telefonów w USA.

    http://di.com.pl/m/art,40807.html

    Mając na uwadze ostatnie tu spory nt wyższości i popularności
    smartfonów od Apple, aż sam jestem tym zdziwiony.
    Któreś statystyki muszą kłamać ;)

    Ja odnoszę powoli wrażenie, że Apple to firma uci$niona - wszyscy z
    nią walczą - ostatnio nawet Amazon wyśmiewał się z tabletów iPad
    promując swój nowy produkt.

    --
    AL

  • 2. Data: 2011-10-11 08:52:49
    Temat: Re: A w Ameryce wcale nie jest tak źle...
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 07:13:23 +0200, ALdroid napisał(a):

    > Ja odnoszę powoli wrażenie, że Apple to firma uci$niona - wszyscy z
    > nią walczą - ostatnio nawet Amazon wyśmiewał się z tabletów iPad
    > promując swój nowy produkt.

    Niech się przestanie.. wrrrróć.. niech jej wyznawcy przestaną się wpychać z
    buciorami w każdy kąt, to wszystko się uspokoi.
    Dla przykładu - firma Dell. Ma swoich zagorzałych przeciwników i
    zwolenników. Widział ktoś jakieś wielotygodniowe flejmy między nimi? Gdzie
    tam... Tyle, że Dell nie korzysta z religijnej bałwochwalczości swoich
    wyznawców, oni są tylko i aż zwolennikami. Tyle.

    A kolejna kwintesencja jest tutaj:
    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2011/10/za
    lozyciel-gnu-ciesze-sie-ze-jobsa-juz-nie-ma
    bardzo celna zresztą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2011-10-12 16:09:36
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *ALdroid* w wiadomości news:almarsoft.5908277991634108654@News.gazeta.pl
    napisał(a):
> [...]
    > USA.
    > http://di.com.pl/m/art,40807.html
    > Mając na uwadze ostatnie tu spory nt wyższości i popularności smartfonów

    Pomijając cała tą batalię to aż dziw że Pszemol nie próbuje obalać danych
    podanych w linku powyżej. Chyba że właśnie obmyślana jest nowa strategia,
    każdy normalnym Amerykanim ma iPhone, a statystyki uwzględniają... no
    właśnie, ciekawe co...

    > Ja odnoszę powoli wrażenie, że Apple to firma uci$niona - wszyscy z nią
    > walczą - ostatnio nawet Amazon wyśmiewał się z tabletów iPad promując swój
    > nowy produkt.

    Poczekaj chwilkę, może Pszemol Ci powie jakie wrażenie powinieneś odnosić
    :-)

    Pozdr