  • 1. Data: 2011-10-10 12:35:59
    Temat: jakim kodem mozna sprawdzic gratisowe minuty w play
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Jezeli przy przenoszeniu numeru poda sie kod z smsa znajomego wowczas
    otrzymuje sie gratisowe minuty przez 6miesiecy, jak sprawdzic ile tych
    minut jest? Cos mi sie wydaje ze mi je odebrano przez pomylke sprzedawcy
    (zla taryfe mi wlaczal, nasteonego dnia byl zmieniana, przepadl rabat
    50% ktory po reklamacji zostal przywrocony no i chce sie upewnic czy
    tego przypadkiem nie zabrano)

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2011-10-10 16:46:00
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > (zla taryfe mi wlaczal, nasteonego dnia byl zmieniana, przepadl rabat
    > 50% ktory po reklamacji zostal przywrocony no i chce sie upewnic czy

    Ech, żeby jeszcze było wiadomo, o co chodzi...

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2011-10-11 07:36:39
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-10 18:46, Grzexs pisze:

    > Ech, żeby jeszcze było wiadomo, o co chodzi...

    ech wiadomosc kierowana do tych co wiedza:
    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-
    abonament/promocja-dla-poleconych/index.html

    P.

  • 4. Data: 2011-10-11 16:19:10
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2011-10-10 14:35, Pendrive pisze:
    > Witam!
    > Jezeli przy przenoszeniu numeru poda sie kod z smsa znajomego wowczas
    > otrzymuje sie gratisowe minuty przez 6miesiecy, jak sprawdzic ile tych
    > minut jest?

    *105#

    Pokazuje stan dodatkowych minut pozostałych do wykorzystania w bieżącym
    miesiącu.