  • 1. Data: 2011-10-12 07:58:14
    Temat: dalej wam nawala BIS?
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    dalej wam nawala bis? u mnie wczoraj znow raz dzialal raz nie, z calego
    dnia w nocy poczta prztszla, a teraz znow nie przychodzi i googlte talk
    nie chce sie zalogowac

    P.

  • 2. Data: 2011-10-12 09:57:52
    Temat: Re: dalej wam nawala BIS?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-12 09:58, Pendrive pisze:
    > dalej wam nawala bis? u mnie wczoraj znow raz dzialal raz nie, z calego
    > dnia w nocy poczta prztszla, a teraz znow nie przychodzi i googlte talk
    > nie chce sie zalogowac
    >
    > P.

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=23035
    http://di.com.pl/news/40865,0,RIM_przywrocilo_swoje_
    uslugi_sieciowe.html

    ale strona www.bbnews.pl/ nie dziala

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-10-12 10:32:12
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-12 11:57, AL pisze:

    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=23035
    > http://di.com.pl/news/40865,0,RIM_przywrocilo_swoje_
    uslugi_sieciowe.html

    to znam dlatego pytalem czy 'dalej' wam nawala, bo mi tak, choc wlasnie
    przyszly mi maile z rana

  • 4. Data: 2011-10-12 12:35:04
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Pendrive wrote:

    > to znam dlatego pytalem czy 'dalej' wam nawala, bo mi tak, choc
    > wlasnie przyszly mi maile z rana

    dalej nawala: http://www.telepolis.pl/news.php?id=23057

    Właśnie z powodu takiego rozwiązania dostępu do usług
    pomysł zakupu BB skreśliłem parę chwil (po zapoznaniu
    się z szczegółami technicznymi) po pomyśle by BB kupić.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2011-10-12 14:21:14
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-12 14:35, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

    > dalej nawala: http://www.telepolis.pl/news.php?id=23057
    >
    > Właśnie z powodu takiego rozwiązania dostępu do usług
    > pomysł zakupu BB skreśliłem parę chwil (po zapoznaniu
    > się z szczegółami technicznymi) po pomyśle by BB kupić.

    generalnie bb to rewelacja. Pierwszy raz od roku sie z czyms takim
    spotkalem. Poniekad mogloby to zastapic k9 na androidzie z fizyczna
    klawiatura qwerty ale jednak bateria przy stalym podlaczeniu przez imap
    dziala max dobe. Nawet przy ustawieniu tylko 2G

    P.

  • 6. Data: 2011-10-12 16:31:22
    Od: McRella <n...@c...pl>

> [...]
    > dalej wam nawala bis? u mnie wczoraj znow raz dzialal raz nie, z calego
    > dnia w nocy poczta prztszla, a teraz znow nie przychodzi i googlte talk

    mnie owszem nadal, szlag mnie trafiał bo właśnie wczoraj i dziś
    potrzebowałem nawigacji, będąc w drodze nie wiedziałem co się święci i
    powywalałem niektóre ustawienia a teraz będzie trzeba od nowa pocztę
    ustawiać :]

  • 7. Data: 2011-10-12 16:33:01
    Od: McRella <n...@c...pl>

    W dniu 2011-10-12 18:31, McRella pisze:

> [...]
    > potrzebowałem nawigacji, będąc w drodze nie wiedziałem co się święci i
    > powywalałem niektóre ustawienia a teraz będzie trzeba od nowa pocztę
    znaczy przyszły mi maile przed południem, ale zero sieci - opera nie
    chodzi, Wisepilot jaki Gmail pizda